Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88520
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аутсорсинг у сфері телемаркетингу: сучасні підходи та його ефективність
Authors Боровський, М.М.
ORCID
Keywords телемаркетинг
телемаркетинг
telemarketing
канали просування
каналы продвижения
promotion channels
банківська установа
банковское учреждение
banking institution
кол-центр
call center
проектна діяльність
проектная деятельность
project activity
конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88520
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Боровський М. М. Аутсорсинг у сфері телемаркетингу: сучасні підходи та його ефективність : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Н. Є. Летуновська . Суми : Сумський державний університет, 2022. 48 с.
Abstract Актуальність теми роботи полягає у необхідності обґрунтування значущості діяльності телемаркетингу в сучасних підприємствах, та його ролі у збільшенні ефективності діяльності підприємства. Метою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження значущості телемаркетингу на сучасному етапі діяльності підприємства Завдання роботи: 1. Дослідити сутність та особливості телемаркетингу. 2. Дослідити значущість телемаркетингу як інструмента телекомунікації. 3. Визначити вплив телемаркетингу на потенційного споживача. 4. Провести стратегічний маркетинговий аналіз call – центру 5. Провести квартальний порівняльний аналіз результативності засобів продажу банківських послуг. 6. Провести оцінку значущості телемаркетингу та визначити його роль у збільшенні ефективності діяльності підприємства. Надати рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності та ефективності діяльності кол-центру. Об’єктами дослідження кваліфікаційної роботи є кол-центр в фінансово кредитній установі «Альфа – банк» та аутсорсинговий кол-центр компанії «Онлайнмаркет». Наукова новизна випускної кваліфікаційної роботи полягає в тому, щоб показати наскільки телемаркетинг значущий на сьогодні для сучасних підприємств та які методики та технології використовують компанії для ефективного застосування телемаркетингу у своїх бізнес цілях. Практична значущість роботи полягає в дослідженні значущості телемаркетингу на сучасному етапі діяльності підприємства. Результати дослідження роботи можуть бути корисними для збільшення ефективності діяльності компанії ТОВ «Онлайнмаркет» та компаній з подібною сферою діяльності.
The relevance of the topic is the need to substantiate the importance of telemarketing in modern enterprises, and its role in increasing the efficiency of the enterprise. The purpose of the final qualifying work is to study the importance of telemarketing at the present stage of the enterprise Tasks of work: 1. Investigate the nature and features of telemarketing; 2. Investigate the importance of telemarketing as a tool of telecommunications; 3. Determine the impact of telemarketing on potential consumers; 4. Conducting Strategic Marketing Analysis of the call center 5. Conduct a quarterly comparative analysis of the effectiveness of the sale of banking services. 6. Assess the importance of telemarketing and determine its role in increasing the efficiency of the enterprise. Provide recommendations for increasing the competitiveness and efficiency of the call center. The objects of research of the final qualification work are the call center in the financial and credit institution "Alfa - Bank" and the outsourcing call center of the company "Onlinemarket". The scientific novelty of the final qualification work is to show how important telemarketing is today for modern enterprises and what techniques and technologies companies use to effectively apply telemarketing for their business purposes. The practical significance of the work lies in the study of the importance of telemarketing at the present stage of the enterprise. The results of the study can be useful for increasing the efficiency of the company "Onlinemarket" and companies with a similar field of activity.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Germany Germany
56492
Ireland Ireland
1330013
Israel Israel
1
Russia Russia
2095
Ukraine Ukraine
464916
United Kingdom United Kingdom
22932
United States United States
783295
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Australia Australia
275
China China
783294
Finland Finland
1
France France
236579
Germany Germany
236582
Ireland Ireland
1330010
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Peru Peru
1
Romania Romania
1
Russia Russia
236579
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
1330011
United States United States
236580

Files

File Size Format Downloads
Borovskyi_bac_rob.pdf 449,87 kB Adobe PDF 4389916

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.