Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89152
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Визначення маркетингових конкурентних позицій підприємства на ринку та можливостей щодо їх поліпшення
Authors Самойленко, А.Д.
ORCID
Keywords конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
лідер ринку
лидер рынка
the market leader
позиціонування бренду
позиционирование бренда
brand positioning
пізнаваність
узнаваемость
familiarity
маркетингова політика
маркетинговая политика
marketing policy
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89152
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Самойленко А. Д. Визначення маркетингових конкурентних позицій підприємства на ринку та можливостей щодо їх поліпшення : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. М. Г. Мінченко. Суми : Сумський державний університет, 2022. 47 с.
Abstract Бакалаврська робота складається з 47 сторінок, вступу, 3 розділів, висновків, 9 рисунків, 10 таблиць. Було використано 41 посилання на джерела. Актуальність теми роботи. Маркетингова стратегія підприємства об'єднує сукупність довгострокових узгоджених положень, які визначають формування ринкової ціни в інтересах забезпечення збуту. Зазвичай за встановленою стратегією приймаються найважливіші рішення, які тягнуть за собою довготривалі наслідки для розвитку підприємства. Маркетингова тактика є системою конкретних тактичних заходів, спрямованих на управління цінами на продукцію і послуги підприємства в короткостроковому періоді. В умовах сучасної конкуренції банкам все складніше виділятись, підніматися в рейтингу і завойовувати частку ринку. Для цього потрібен аналіз комплексу маркетингу банку і всіх його складових. На підставі цих даних можна продумувати подальшу стратегію розвитку і поліпшення його стану на ринку. Метою бакалаврської роботи: висвітлення теоретичних основ, проведення аналізу комплексу маркетингу банків країни та надання рекомендацій щодо його покращення. Завдання роботи: дослідити теоретичні аспекти теми конкурентоспроможності банків; розробити конкурентний аналіз, а також проаналізувати сильні та слабкі сторони обраного об’єкту; проаналізувати комплекс маркетингу банку; надати рекомендації щодо подальшого удосконалення маркетингової діяльності. Об’єктом дослідження теоретичні та практичні засади отримання конкурентних переваг на ринку. Предметом дослідження – механізм розробки маркетингової стратегії банку як фактору впливу на конкурентне середовище. Методи дослідження ґрунтуються на сучасних підходах до вивчення економічної науки. Застосовується статистичний аналіз, графічний, аналітичний. Метод порівняння для конкурентного аналізу. Для формування висновків метод узагальнення. Практична значущість полягає в тому, що запропоновані рекомендації щодо удосконалення мобільного додатку банку, посилення та позиціонування бренду, що покращить маркетингову політику підприємства, а також його впізнаваність. У першому розділі було досліджено теоретичні аспекти теми конкурентоспроможності банків. У другому розділі було розроблено конкурентний аналіз, а також проаналізовані сильні та слабкі сторони банку МЕГАБАНК. У третьому розділі було надано рекомендації щодо подальшого удосконалення маркетингової діяльності.
The bachelor's thesis consists of 47 pages of text, 3 chapters, 10 tables, 9 figures and a list of 41 sources used. Relevance of the topic of work. The marketing strategy of the enterprise unites a set of long-term agreed provisions that determine the formation of the market price in the interests of ensuring sales. Usually, the most important decisions are made according to the established strategy, which entail long-term consequences for the development of the enterprise. Marketing tactics are a system of specific tactical measures aimed at managing prices for the company's products and services in the short term. In the conditions of modern competition, it is increasingly difficult for banks to stand out, rise in the ranking and win market share. This requires an analysis of the bank's marketing complex and all its components. On the basis of these data, it is possible to think over a further strategy of development and improvement of its condition on the market. The purpose of the bachelor's work: elucidation of theoretical foundations, analysis of the marketing complex of the country's banks and recommendations for its improvement. Objectives: to investigate the theoretical aspects of the subject of banks' competitiveness; develop a competitive analysis, as well as analyze the strengths and weaknesses of the selected object; analyze the bank's marketing complex; provide recommendations for further improvement of marketing activities The object of research is theoretical and practical principles of obtaining competitive advantages in the market. The subject of research - the mechanism of development of the bank's marketing strategy as a factor of influence on the competitive environment. Research methods - are based on modern approaches to the study of economic science. Statistical, graphical, analytical analysis is used. Comparison method for competitive analysis. To form conclusions, the method of generalization The practical significance is that the proposed recommendations for improving the bank's mobile application, strengthening and positioning the brand, which will improve the company's marketing policy, as well as its recognition. The first section the theoretical aspects of the topic of banks' competitiveness were investigated. The second section, a competitive analysis was developed, as well as the strengths and weaknesses of the MEGABANK bank were analyzed. In the third section, recommendations were given for further improvement of marketing activities.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

France France
1
Germany Germany
862490
Ireland Ireland
2616
Russia Russia
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
9466397
United Kingdom United Kingdom
100998
United States United States
2841173
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
49161
Czechia Czechia
8744
Egypt Egypt
1
France France
11808
Germany Germany
5659115
Greece Greece
5677
Hungary Hungary
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Latvia Latvia
13273680
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
101004
Romania Romania
11819
Russia Russia
1
Slovakia Slovakia
388
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
13273679
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5659114

Files

File Size Format Downloads
Samoilenko_bac_rob.pdf 768,04 kB Adobe PDF 38054199

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.