Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90729
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління проектами в малому бізнесі
Authors Виноградов, В.Є.
ORCID
Keywords управління проектами
малий бізнес
методи управління
соціальні мережі
електронний бізнес
project management
small business
management methods
social networks
e-business
Type Masters thesis
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90729
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Виноградов В. Є. Управління проектами в малому бізнесі : робота на здобуття кваліфікаційного рівня магістра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. В. В. Сулим. Суми : Сумський державний університет, 2022. 45 с.
Abstract У кваліфікаційній роботі розглянуті теоретичні і методичні основи вирішення питань, які стосуються управління малим бізнесом у інтернет сфері, а саме мережі Instagram. Досліджено сучасну сферу електронного бізнесу та осоливості управління ним. На основі проведеного дослідження виявлені методи управління таким бізнесом, його сильні та слабкі сторони, шляхи підвищення ефективності управління та фактори впливу. Аналіз ринку та способів управління електронним бізнесом дозволив виявити усі позитивні та негативні сторони цих проєктів. Визначена вагомість подібних проектів та вагомість внеску такого маркетингу в економіку та малі і великі бізнеси у цілому. Розроблені методичні підходи для створення та управління малого бізнесу, проведено аналіз інтернет-бізнесів та ринку.
In the qualification work, the theoretical and methodical foundations of solving issues related to small business management in the Internet sphere, namely the Instagram network, are considered. The modern field of e-business and the peculiarities of its management are studied. On the basis of the conducted research, methods of managing such a business, its strengths and weaknesses, ways of improving management efficiency and influencing factors were identified. The analysis of the market and methods of electronic business management made it possible to reveal all the positive and negative sides of these projects. The importance of similar projects and the importance of the contribution of such marketing to the economy and small and large businesses as a whole are determined. Methodical approaches for the creation and management of a small business were developed, an analysis of Internet businesses and the market was carried out.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Germany Germany
80974
Ireland Ireland
1
Ukraine Ukraine
406992
United Kingdom United Kingdom
324
United States United States
406993
Unknown Country Unknown Country
738

Downloads

Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
406991
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
896023

Files

File Size Format Downloads
Vynohradov_mag_rob.pdf 883,62 kB Adobe PDF 1303017

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.