Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90901
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Промоція компаній автомобільної індустрії у соціальних мережах: основні етапи та інструменти
Authors Здойма, А.Д.
ORCID
Keywords інтернет-маркетинг
internet marketing
онлайн-маркетинг
online marketing
digital-маркетинг
digital marketing
контент-маркетинг
content marketing
стратегія
strategy
таргетована реклама
targeted advertising
smm
перспективи
prospects
тренди
trends
світовий ринок автомобілів
global car market
маркетингове середовище
marketing environment
сегменти цільової аудиторії
target audience segments
соціальні мережі
social networks,
facebook
instagram
tik-tok
Type Masters thesis
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90901
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Здойма А. Д. Промоція компаній автомобільної індустрії у соціальних мережах: основні етапи та інструменти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 – маркетинг / наук. кер. Т. В. Пімоненко. Суми : Сумський державний університет, 2022. 61 с.
Abstract Актуальність теми роботи полягає в необхідності обґрунтування правильної побудови алгоритму просування бізнесу в через соціальні мережі. Метою кваліфікаційної роботи є визначення ефективного набору інструментів маркетингу в соціальних мережах на прикладі місцевого автомайданчика Autopoint. Завданням роботи є визначення ефективних інструментів просування в соціальних мережах для вторинних автомобілів та послуг пов’язаних з ними; побудова логічної послідовності впровадження алгоритму просування; Об’єктом дослідження є локальна компанія з імпорту автомобілів з Європи та продажем на власному майданчику в м. Суми – Autopoint. Наукова новизна дослідження: систематизовано та побудовано алгоритм впровадження просування для компаній, котрі пов’язані з вторинним автомобільним ринком України. Практична значущість дослідження полягає у побудові практичного алгоритму впровадження маркетингу в соціальних мережах для автомайданчика Autopoint. Додатково визначено нові методи просування, котрі не є типовими для такої сфери бізнесу. У першому розділі розглянуто загальний стан світового ринку нових автомобілів, його основних виробників та найбільші ринки. Завдяки цьому можна сформувати загальне враження про автомобільну сферу. Також в підрозділах проаналізовано стан первинного та вторинного ринків автомобілів України. При перегляді інформації можна побачити вплив зовнішніх факторів та війни на попит українців щодо автомобілів. У другому розділі визначено маркетингове середовище компанії Autopoint та побудоване підґрунтя для використання соціальних мереж компанією. У третьому розділі проведена робота по безпосередньому створенні алгоритму просування Autopoint в соціальних мережах. Також в деяких підрозділах можна детально дізнатися про альтернативні методи просування.
The relevance of the topic of the work lies in the need to substantiate the correct construction of an algorithm for promoting business through social networks. The purpose of the qualification work is to determine an effective set of marketing tools in social networks using the example of the local car dealership Autopoint. The task of the work is to determine effective promotion tools in social networks for second-hand cars and services related to them; construction of a logical sequence of implementation of the promotion algorithm; The object of the study is a local company that imports cars from Europe and sells them at its own site in Sumy - Autopoint. The scientific novelty of the research: systematized and built the promotion implementation algorithm for companies related to the secondary automotive market of Ukraine. The practical significance of the research lies in the construction of a practical algorithm for the implementation of marketing in social networks for the Autopoint car park. In addition, new methods of promotion, which are not typical for this area of business, are defined. The first chapter examines the general state of the world market of new cars, its main manufacturers, and the largest markets. Thanks to this, you can form a general impression of the automotive industry. Also, the state of the primary and secondary car markets of Ukraine was analyzed in the subdivisions. When viewing the information, you can see the impact of external factors and the war on Ukrainian demand for cars. The second chapter defines the marketing environment of the Autopoint company and builds the foundation for the company's use of social networks. In the third section, work was carried out on the direct creation of the Autopoint promotion algorithm in social networks. Also, in some units, you can learn in detail about alternative methods of promotion.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Indonesia Indonesia
1
Ukraine Ukraine
10562
United Kingdom United Kingdom
1308
United States United States
48835
Unknown Country Unknown Country
3966

Downloads

China China
1
Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
32997
United States United States
48834

Files

File Size Format Downloads
Zdoima_mag_rob.pdf 1,39 MB Adobe PDF 81833

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.