Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91050
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості реалізації маніпуляції в англомовному рекламному дискурсі
Other Titles Peculiarities of implementation of manipulation in the English – language advertising discourse
Authors Brovkina, Oksana Volodymyrivna  
Данильченко, С.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0778-6387
Keywords англомовний дискурс
англоязычный дискурс
English discourse
реклама
advertising
маніпуляція
манипуляция
manipulation
Type Article
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91050
Publisher Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
License In Copyright
Citation Бровкіна, О., Данильченко, С. (2022). Особливості реалізації маніпуляції в англомовному рекламному дискурсі // Проблеми гуманітарних наук: збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія «Філологія», 51, 16–21, doi: https://doi.org/10.24919/2522-4565.2022.51.2
Abstract Сьогодні реклама у всіх формах свого прояву є важливим соціальним інститутом і важливим складником культури високорозвинених індустріальних країн, і її не можна виключати зі сфери суспільних комунікацій. Сучасна реклама – один із своєрідних і активно розвинених видів літератури. У зв’язку з постійним і широким використанням засобів масової інформації рекламні тексти неминуче постають об’єктом вивчення фахівцями в різних сферах: маркетингу й менеджменту, соціології та психології, культурології й журналістики. Звичайно, це лінгвістичне явище, що містить елементи журналістики, ділового спілкування та художньої літератури, не може не привертати уваги філологів. Основна увага в роботі спрямована на вивчення лінгвістичних особливостей рекламного дискурсу як одного з видів інституційного дискурсу. В останні десятиліття інституційний дискурс перебуває в центрі уваги таких наук, як соціолінгвістика, прагмалінгвістика й лінгвістика тексту, його вивчають як вітчизняні, так і зарубіжні вчені. Проте ретроспективний аналіз їхніх праць засвідчив, що проблемі вивчення жанрової специфіки рекламного дискурсу, його лінгвістичних особливостей не приділено належної уваги. Недостатнє розв’язання цієї проблеми в теорії мовознавчої науки обумовило вибір теми статті й визначає її актуальність. У ході опрацювання обраної теми здійснено глибинне дослідження, основною метою якого було вивчити здатність споживачів виявляти прийоми впливу в рекламних текстах, при цьому стрижень статті спрямовано на англомовний рекламний дискурс, його маніпулятивні стратегії та на мовні засоби їхнього втілення. У результаті наукового пошуку встановлено, що до його творення активно залучено прийоми спеціального компонування інформації й образу авторитетного інформатора, емоційно-експресивну лексику й цифрові дані.
Современная реклама – один из типичных и активно развитых видов литературы. В связи с постоянным и широким использованием средств массовой информации рекламные тексты неизбежно стают объектом изучения специалистами в различных сферах: маркетинга и менеджмента, социологии и психологии, культурологии и журналистики Конечно, это лингвистическое явление, что содержит элементы журналистики, делового общения и художественной литературы, не может не привлекать внимания филологов.
Nowadays advertising in all forms of its manifestation is an important social institution and an important component of the culture of highly developed industrial countries, and it cannot be excluded from the sphere of public communications. Modern advertising is one of the original and actively developed types of literature. Due to the constant and wide usage of mass media, advertising texts inevitably become the subject of study by specialists in various fields – marketing and management, sociology and psychology, cultural studies and journalism. Of course, this linguistic phenomenon cannot but attract the attention of philologists, as advertising at its best is a very interesting stylistic “fusion” that includes elements of journalism, business communication and fiction. The main focus of the work is to study the linguistic features of advertising discourse as one of the types of institutional discourse. In recent decades, institutional discourse has been in the focus of attention of such sciences as sociolinguistics, pragmatics and text linguistics, its study is carried out by both domestic and foreign scientists. As a result of the scientific search for the outlined problem, an in-depth study was conducted, the main purpose of which was to study the ability of consumers to detect methods of influence in the advertising texts. The core of our article is aimed at the English-language advertising discourse, its manipulative strategies and the linguistic means of their implementation. In the course of the research, it was established that techniques of special composition of information and the image of an authoritative informant, emotional and expressive vocabulary and digital data were actively involved in its creation.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

France France
17
Germany Germany
283379
Ireland Ireland
38050
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
101618
United Kingdom United Kingdom
4022
United States United States
1095463
Unknown Country Unknown Country
101619

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
4019
Ukraine Ukraine
1624170
United States United States
12528
Unknown Country Unknown Country
101620

Files

File Size Format Downloads
Brovkina_advertising.pdf 473,88 kB Adobe PDF 1742339

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.