Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91644
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сучасні підходи до навчання іноземних студентів української мови
Authors Pylypenko-Fritsak, Nataliia Anatoliivna  
Сергхіні-Ідріссі, К.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-5261-582X
Keywords вивчення української мови
мовна освіта
іноземні студенти
изучение украинского языка
языковое образование
иностранные студенты
studying the Ukrainian language
language education
foreign students
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91644
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Пилипенко-Фріцак Н. А., Сергхіні-Ідріссі К. Сучасні підходи до навчання іноземних студентів української мови // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали X Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, Суми, 27–28 квітня 2023 року / уклад. М. М. Набок. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 68-73.
Abstract Інтеграція української системи освіти в європейський та світовий культурно-освітній простір призвела до збільшення чисельності іноземців, які роблять свій вибір на користь навчання в українських вищих навчальних закладах з метою отримання якісної професійної освіти. Відповідно зростає й попит на вивчення української мови. Іноземці бажають опанувати українську задля подальшого навчання, засвідчити свій рівень володіння мовою під час сертифікаційного іспиту в Україні чи в українських інституціях за кордоном й отримати сертифікат відповідного рівня. Мовна освіта покликана створити сприятливі умови для розвитку вторинної мовної особистості, яка володіє мовними засобами та має необхідні навички спілкування в усіх сферах україномовного середовища. Цього можна досягти за умов доцільно спрямованого процесу навчання студентів української мови як іноземної, зокрема через застосування пріоритетних підходів та ефективних методик. Отже, актуальність нашої розвідки зумовлена спробою визначити найбільш продуктивний аспект у мовній підготовці іноземних студентів у контексті наявних підходів до навчання, що найбільшою мірою забезпечить формування вторинної мовної особистості на заняттях української мови як іноземної.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Germany Germany
32
Ireland Ireland
3
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
241
United Kingdom United Kingdom
88
United States United States
1235
Unknown Country Unknown Country
239

Downloads

Switzerland Switzerland
629
Ukraine Ukraine
628
United States United States
1840
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Pylypenko-Fritsak_ukrainska_mova.pdf 1,63 MB Adobe PDF 3098

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.