Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92121
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління продажами в сфері роздрібної торгівлі: проблеми і перспективи
Authors Павлюченко, І.І.
ORCID
Keywords управління продажами
роздрібна торгівля
проблеми
перспективи
електронна комерція
стратегічне планування
sales management
retail
issues
prospects
electronic commerce
strategic planning
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92121
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Павлюченко І. І. Управління продажами в сфері роздрібної торгівлі: проблеми і перспективи : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. О. І. Карпіщенко. Суми : Сумський державний університет, 2023. 53 с.
Abstract Роздрібна торгівля була і залишається плацдармом для нових циклів виробництва та розподілу товарів, оскільки вони перетворюються на кошти. У роздрібній торгівлі товари переміщуються зі сфери обігу в сферу коллективного та індивідуального споживання, тобто стають власністю споживачів. У першому розділі було розглянуто теоретичні питання щодо характеристики і оцінки управління ефективністю підприємства. Визначено ідею, розуміння, тип та основні чинники дієвості адміністрування підприємством. Розкриваються критерії та покажчики результатів управління. З’ясовано методичні підходи до оцінки якості порядку управління підприємством. У другому розділі для аналізування адміністрування було обрано підприємство ТОВ «Епіцентр-К». Наведено загальну характеристику діяльності гіпермаркету. Розібрано найважливіші фінансові та економічні показники та дійові шляхи управління підприємством. Продемонстровано плин їх зміни за 2019-2022 рр. У третьому розділі було розглянуто стратегії та методи збільшення дієвість та продуктивності діяльності підприємства ТОВ «Епіцентр-К». Представлені та показані шляхи покращення управління ефективністю підприємства.
Retail has been and remains a springboard for new cycles of production and distribution of goods as they are converted into funds. In retail trade, goods move from the sphere of circulation to the sphere of collective and individual consumption, that is, they become the property of consumers. In the first chapter, theoretical issues regarding the characteristics and assessment of enterprise efficiency management were considered. The idea, understanding, type and main factors of the effectiveness of enterprise administration are determined. The criteria and indicators of management results are revealed. The methodical approaches to the assessment of the quality of the enterprise management procedure have been clarified. In the second section, the company "Epicenter-K" LLC was chosen for administration analysis. The general characteristics of hypermarket activity are given. The most important financial and economic indicators and ways of managing the enterprise are analyzed. The course of their changes for 2019-2022 was demonstrated. In the third section, strategies and methods of increasing the effectiveness and productivity of the company "Epicenter-K" LLC were considered. Ways to improve enterprise efficiency management are presented and shown.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Cyprus Cyprus
243
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
5550
United Kingdom United Kingdom
21
United States United States
8458
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

France France
14276
Germany Germany
14276
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
5548
Poland Poland
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
14277
United States United States
5548

Files

File Size Format Downloads
Pavliuchenko_bac_rob.pdf 996,19 kB Adobe PDF 53929

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.