Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92198
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування маркетингової стратегії підприємства
Authors Мельник, І.О.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
стратегія
strategy
маркетингова стратегія
marketing strategy
стратегічний маркетинг
strategic marketing
стратегічний розвиток
strategic development
маркетингове середовище
marketing environment
конкурентоспроможність
competitiveness
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92198
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Мельник І. О. Формування маркетингової стратегії підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Т. Пімоненко. Суми : Сумський державний університет, 2023. 56 с.
Abstract Кваліфікаційна робота складається з 56 сторінок тексту, 3 розділів, 11 таблиць, 6 рисунків, списку з 37 використаних джерел та 3 додатків. Актуальність теми. Формування маркетингової стратегії підприємства є важливим етапом розвитку підприємства. Це процес розробки плану дій компанії, спрямованого на досягнення її маркетингових цілей і задоволення потреб споживачів. Актуальність дослідження полягає в тому, що в сучасному світі конкуренція на ринку зростає, споживачі стають все більш вимогливими та обізнаними, технології швидко розвиваються. У зв'язку з цим маркетингові стратегії повинні постійно адаптуватися до змін на ринку. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз особливостей формування маркетингової стратегії на підприємствах, що замаються роздрібною торгівлю, а саме на прикладі ТОВ «Сільпо–Фуд». Об’єктом дослідження є процес формування маркетингової стратегії торгового підприємства ТОВ «Сільпо–Фуд». Завдання кваліфікаційної роботи: проаналізувати сутність та зміст поняття «маркетингова стратегія підприємства», дослідити види та етапи розробки маркетингових стратегій, проаналізувати фінансово–економічні показники підприємства, провести оцінку маркетингової стратегії підприємства ТОВ «Сільпо–Фуд», обґрунтувати шляхи розвитку маркетингової стратегії на підприємстві, запропонувати заходи з вдосконалення маркетингової стратегії та обґрунтувати їх економічну ефективність. Наукова новизна роботи. Доведено важливість розвитку маркетингової стратегії підприємства для покращення свого позиціонування на ринку та вдосконалення корпоративного іміджу та репутації, а також для збільшення результативності та ефективності господарської діяльності підприємства. Практична значущість роботи. Отримані результати дослідження та запропоновані заходи з вдосконалення маркетингової стратегії торгового підприємства можуть бути використані в підвищенні ефективності діяльності підприємства ТОВ «Сільпо–Фуд» або ж подібних торгових підприємствах. У першому розділі аналізуються теоретичні засади маркетингової стратегії підприємства, аналізуються її види та функції. Досліджуються вплив маркетингової стратегії на ефективність діяльності торгового підприємства. В другому розділі досліджується діяльність підприємства ТОВ «Сільпо–Фуд», його господарська діяльність, організаційна структуру, фінансово–економічні показники. Аналізується зовнішнє та внутрішнє середовища за допомогою SWOT аналізу. Оцінюється маркетингова стратегія підприємства в порівнянні з конкурентами. В третьому розділі досліджуються тенденції розвитку маркетингової стратегії підприємства ТОВ «Сільпо–Фуд», надаються конкретні заходи покращення маркетингової стратегії підприємства ТОВ «Сільпо–Фуд» та розраховується економічний ефект від запропонованих заходів.
The qualification work consists of 56 pages of text, 3 chapters, 11 tables, 6 figures, a list of 37 used sources and 3 appendices. Actuality of theme. Formation of the enterprise's marketing strategy is an important stage of the enterprise's development. This is the process of developing a company's action plan aimed at achieving its marketing goals and satisfying consumer needs. The relevance of the research lies in the fact that in today's world, market competition is growing, consumers are becoming more demanding and knowledgeable, technologies are developing rapidly. In this regard, marketing strategies must constantly adapt to changes in the market. The purpose of the qualification work is to analyze the peculiarities of the formation of marketing strategy at enterprises engaged in retail trade, namely on the example of LLC "Silpo–Food". The object of the study is the process of forming the marketing strategy of the trading enterprise "Silpo–Food" LLC. The task of the qualification work: to analyze the essence and content of the concept of "marketing strategy of the enterprise", to investigate the types and stages of development of marketing strategies, to analyze the financial and economic indicators of the enterprise, to evaluate the marketing strategy of the enterprise "Silpo–Food" LLC, to substantiate the ways of development of the marketing strategy at the enterprise, propose measures to improve the marketing strategy and substantiate their economic efficiency. Scientific novelty of the work. The importance of developing the company's marketing strategy for improving its positioning on the market and improving the corporate image and reputation, as well as for increasing the effectiveness and efficiency of the company's economic activity, is proven. Practical significance of the work. The obtained results of the research and the proposed measures for improving the marketing strategy of the trading company can be used to increase the efficiency of the activity of the LLC "Silpo–Food" or similar trading companies. The first chapter analyzes the theoretical foundations of the enterprise's marketing strategy, analyzes its types and functions. The influence of the marketing strategy on the efficiency of the trade enterprise is studied. In the second chapter, the activities of Silpo–Food LLC, its economic activity, organizational structure, and financial and economic indicators are investigated. The external and internal environment is analyzed using SWOT analysis. The company's marketing strategy is evaluated in comparison with competitors. The third chapter examines the trends in the development of the marketing strategy of Silpo–Food LLC, provides specific measures to improve the marketing strategy of Silpo–Food LLC, and calculates the economic effect of the proposed measures.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Georgia Georgia
1
Germany Germany
9976621
Ireland Ireland
7
Italy Italy
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
5864
Romania Romania
41922
Ukraine Ukraine
9976590
United Kingdom United Kingdom
1481818
United States United States
4223408
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Armenia Armenia
1
Austria Austria
221950
Belgium Belgium
1
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
9976581
Croatia Croatia
1481855
Cyprus Cyprus
1
Czechia Czechia
4223502
Estonia Estonia
1211817
Finland Finland
9976585
France France
4223503
Georgia Georgia
131996
Germany Germany
9976588
Gibraltar Gibraltar
2706
Greece Greece
1
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
93
Israel Israel
1
Italy Italy
1345
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
4223447
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
4223412
Norway Norway
671937
Poland Poland
9976618
Portugal Portugal
1
Romania Romania
1211893
Russia Russia
9976584
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
1
Slovenia Slovenia
1
Sweden Sweden
1
Switzerland Switzerland
1
Turkey Turkey
2670
Ukraine Ukraine
9976623
United Kingdom United Kingdom
9976578
United States United States
9976622
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Melnyk_bak_pob.pdf 650,08 kB Adobe PDF 101644921

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.