Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92554
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Єднання українців як основа комунікативної стратегії бренду
Other Titles Unity of Ukrainians as the basis of the brand's communicative strategy
Authors Охрименко, Л.С.
ORCID
Keywords бренд
brand
брендбук
brand book
комунікативна стратегія
communicative strategy
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92554
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Охрименко Л. С. Єднання українців як основа комунікативної стратегії бренду : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. Я. В. Яненко. Суми : Сумський державний університет, 2023. 48 с.
Abstract Роботу присвячено темі розробки комунікативної стратегії, зокрема втіленню в неї ідеї єднання українців та її ілюстрування за допомогою книги бренду. У першому розділі описуються теоретичні підходи до таких понять як «бренд», «ідентичність бренду», «комунікативна стратегія», «брендбук», які є фундаментальними в контексті дослідження. Другий розділ містить визначення ролі єдності українців у формуванні бренду, з’ясування особливостей складових брендбуку, обґрунтування їх практичного застосування, та рекомендації щодо використання ідеї єдності українців в комунікативній стратегії бренду. Результатом дослідження є створення інформаційного продукту – брендбуку для вигаданого бренду одягу «UniteU», який ілюструє комунікативну стратегію, є уособленням ідентичності бренду та інструментом її трансляції як для фахівців брендингу, так і цільової аудиторії. Варто відзначити, що у контексті проєкту розроблено голос бренду, який відповідає визначеній ідеології та фірмовому стилю, а також формує характер комунікації бренду. Адже комунікація зі споживачами є одним з найважливіших чинників стратегії просування, який вимагає аналізу та врахування соціальних, культурних та психологічних факторів, що впливають на потреби та цінності споживачів. Особливого значення це набуває в умовах сучасної ринкової конкуренції та воєнного стану в країні, які змінюють фокус світогляду населення. Відповідно до таких трансформацій, комунікативна стратегія бренду має адаптуватися до сучасних реалій та враховувати особливості цільової аудиторії, що зумовлює актуальність нашої роботи.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Ireland Ireland
6
Netherlands Netherlands
56
Poland Poland
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
2357
United Kingdom United Kingdom
113
United States United States
1186
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

France France
1184
Poland Poland
799
Ukraine Ukraine
2358
United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Оhrimenko_bak_rob.pdf 2,18 MB Adobe PDF 4342

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.