Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93224
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Engagement of Educators in Private Family Business Schools: The Role of a Healthy Leadership Environment
Authors Masha, A.K.
Bwowe, P.
Nikisi, E.
ORCID
Keywords педагог
educator
залучення
engagement
лідерство
leadership
приватна школа сімейного бізнесу
private family business school
Type Article
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93224
Publisher Academic Research and Publishing UG
License Creative Commons Attribution 4.0 International License
Citation Masha, A.K., Bwowe, P., & Nikisi, E. (2023). Engagement of Educators in Private Family Business Schools: The Role of a Healthy Leadership Environment. Business Ethics and Leadership, 7(3), 20-39. https://doi.org/10.61093/bel.7(3).20-39.2023.
Abstract Педагоги відіграють вирішальну роль у підготовці, навчанні, роботі та житті молоді. Вони керують середовищем у класі, залучають учнів і діють як лідери. Система державної освіти в Південній Африці переживає кризу, з’являються приватні сімейні бізнес-школи (PFBS). Педагоги в Південній Африці стикаються з проблемами у підготовці молоді, навчанні, роботі та житті, вимагаючи здорового лідерського середовища, щоб керувати середовищем у класі та залучати учнів. Таким чином, здорове лідерське середовище має важливе значення для того, щоб педагоги відчували причетність до своєї роботи. Однак низький рівень залученості працівників може призвести до економічних проблем, таких як безробіття, бідність і нерівність, які посилюються неграмотністю. У цьому документі узагальнено аргументи та контраргументи в рамках наукової дискусії щодо значення вдалого лідерства для залучення працівників. Мета статті полягала в тому, щоб дослідити, якою мірою керівництво передбачає рівень залученості викладачів у приватних школах сімейного бізнесу. Актуальність цього наукового дослідження полягає в тому, що воно дає ключову інформацію керівникам приватних шкіл сімейного бізнесу про те, наскільки лідерство має першорядне значення для залучення викладачів. Дослідження теми в цьому дослідженні здійснюється в такій логічній послідовності: вступ, огляд літератури, методологія, аналіз даних і результати, обговорення, рекомендації, висновки, обмеження, майбутні дослідження, подяка та фінансування дослідження та посилання. Дослідження супроводжувалося поясненням, неекспериментальний дизайн дослідження з використанням позитивістської дослідницької парадигми та підійшов до цього дослідження з унікальної аксіології, онтології, епістемології, техніки та риторичної позиції, що задає тон онтологічним, епістемологічним, методологічним, аксіологічним та риторичним позиціям. Використовуючи метод вибірки перепису, дані були зібрані за допомогою структурованих анкет, які самостійно заповнювалися, надсилалися електронною поштою та залишалися. Гіпотезу цього дослідження було перевірено за допомогою відповідної статистики висновків. Для перевірки гіпотези дослідження використовували методи непараметричного аналізу. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично доводить, що лідерство передбачає рівень залученості викладачів у PFBS. Результати дослідження можуть бути корисними керівникам приватних шкіл сімейного бізнесу в Східній Капській провінції, Південній Африці та інших регіонах світу. техніку та риторичну позицію, які задають тон онтологічним, епістемологічним, методологічним, аксіологічним та риторичним позиціям. Використовуючи метод вибірки перепису, дані були зібрані за допомогою структурованих анкет, які самостійно заповнювалися, надсилалися електронною поштою та залишалися. Гіпотезу цього дослідження було перевірено за допомогою відповідної статистики висновків. Для перевірки гіпотези дослідження використовували методи непараметричного аналізу. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично доводить, що лідерство передбачає рівень залученості викладачів у PFBS. Результати дослідження можуть бути корисними керівникам приватних шкіл сімейного бізнесу в Східній Капській провінції, Південній Африці та інших регіонах світу. техніку та риторичну позицію, які задають тон онтологічним, епістемологічним, методологічним, аксіологічним та риторичним позиціям. Використовуючи метод вибірки перепису, дані були зібрані за допомогою структурованих анкет, які самостійно заповнювалися, надсилалися електронною поштою та залишалися. Гіпотезу цього дослідження було перевірено за допомогою відповідної статистики висновків. Для перевірки гіпотези дослідження використовували методи непараметричного аналізу. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично доводить, що лідерство передбачає рівень залученості викладачів у PFBS. Результати дослідження можуть бути корисними керівникам приватних шкіл сімейного бізнесу в Східній Капській провінції, Південній Африці та інших регіонах світу. Використовуючи метод вибірки перепису, дані були зібрані за допомогою структурованих анкет, які самостійно заповнювалися, надсилалися електронною поштою та залишалися. Гіпотезу цього дослідження було перевірено за допомогою відповідної статистики висновків. Для перевірки гіпотези дослідження використовували методи непараметричного аналізу. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично доводить, що лідерство передбачає рівень залученості викладачів у PFBS. Результати дослідження можуть бути корисними керівникам приватних шкіл сімейного бізнесу в Східній Капській провінції, Південній Африці та інших регіонах світу. Використовуючи метод вибірки перепису, дані були зібрані за допомогою структурованих анкет, які самостійно заповнювалися, надсилалися електронною поштою та залишалися. Гіпотезу цього дослідження було перевірено за допомогою відповідної статистики висновків. Для перевірки гіпотези дослідження використовували методи непараметричного аналізу. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично доводить, що лідерство передбачає рівень залученості викладачів у PFBS. Результати дослідження можуть бути корисними керівникам приватних шкіл сімейного бізнесу в Східній Капській провінції, Південній Африці та інших регіонах світу. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично доводить, що лідерство передбачає рівень залученості викладачів у PFBS. Результати дослідження можуть бути корисними керівникам приватних шкіл сімейного бізнесу в Східній Капській провінції, Південній Африці та інших регіонах світу. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично доводить, що лідерство передбачає рівень залученості викладачів у PFBS. Результати дослідження можуть бути корисними керівникам приватних шкіл сімейного бізнесу в Східній Капській провінції, Південній Африці та інших регіонах світу.
Educators play a crucial role in youth preparation, education, work, and life. They manage classroom environments, engage learners, and act as leaders. The public education system in South Africa is facing a crisis, with private family business schools (PFBSs) emerging. Educators in South Africa face challenges in youth preparation, education, work, and life, requiring a healthy leadership environment to manage classroom environments and engage learners. Thus, a healthy leadership environment is essential for educators to feel involved in their work. However, low employee engagement levels can lead to economic challenges such as unemployment, poverty, and inequality, exacerbated by illiteracy. This paper summarises the arguments and counterarguments within the scientific discussion on the issue of the significance of apt leadership for employee engagement. The aim of the paper was to examine the extent to which leadership predicts levels of engagement of educators in private family business schools. The relevance of this scientific study is that it gives key information to leaders in private family business schools on how leadership is paramount for educators to be engaged. The investigation of the topic in this study is carried out in the following logical sequence: Introduction, literature review, methodology, data analysis and results, discussion, recommendations, conclusion, limitations, future research, acknowledgements and research funding and references. The study followed an explanatory, non-experimental research design using a positivist research paradigm and approached this study from a unique axiology, ontology, epistemology, technique, and rhetorical stance that set the tone for ontological, epistemological, methodological, axiological, and rhetorical positions. Using a census sampling technique, data was collected using structured, self-administered, emailed, and drop-off questionnaires. This study’s hypothesis was tested using appropriate inferential statistics. Non-parametric analysis techniques were used to test the research hypothesis. The research empirically confirms and theoretically proves that leadership predicts engagement levels of educators in PFBSs. The results of the study can be helpful to leaders in private family business schools in the Eastern Cape Province, South Africa and other regions of the world.
Appears in Collections: Business Ethics and Leadership (BEL)

Views

Egypt Egypt
1
Hungary Hungary
1
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Malaysia Malaysia
1
Netherlands Netherlands
1
Philippines Philippines
14134
Singapore Singapore
1
South Africa South Africa
7729
Ukraine Ukraine
245
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
50799
Unknown Country Unknown Country
486

Downloads

Austria Austria
1
Finland Finland
248
France France
244
India India
1
Netherlands Netherlands
71
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
South Africa South Africa
7733
South Korea South Korea
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
1
United Kingdom United Kingdom
7731
United States United States
50800
Uzbekistan Uzbekistan
1

Files

File Size Format Downloads
Masha_bel_3_2023.pdf 786,27 kB Adobe PDF 66834

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.