Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93880
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інструментарій нейромаркетингу при просуванні компаній на ринку
Authors Гвоздецький, В.В.
ORCID
Keywords нейромаркетин
neuromarketing
нейромаркетингові інструменти
neuromarketing tools
просування компанії
company promotion
конкурентний аналіз
competitive analysis
приватбанк
privatbank
Type Masters thesis
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93880
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Гвоздецький В. В. Інструментарій нейромаркетингу при просуванні компаній на ринку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. М. Г. Мінченко. Суми : Сумський державний університет, 2023. 57 с.
Abstract Магістерська робота складається з 57 сторінок тексту, 3 розділів, 10 таблиць, 12 рисунків та списку з 53 використаних джерел. Актуальність теми роботи. Ринок банківських послуг постійно розвивається, з’являються нові технології та на ринку стає все більше конкурентів, які намагаються зайняти свою частку і захопити якнайбільшу аудиторію. З цим самим з’являється проблема в ефективному просуванні банку на ринку та утримання його конкурентних позицій. Тому пошук найбільш ефективних та дієвих інструментів нейромаркетингу для просування банку в наш час є актуальним напрямом сучасних досліджень. Метою магістерської роботи є виявлення ефективних інструментів нейромаркетингу, які можуть бути застосовані при просуванні банку на ринку з метою покращення сприйняття та реакції клієнтів на пропоновані продукти та послуги.. Завдання роботи: провести бібліометричний аналіз просування послуг за допомогою нейромаркетингу; дослідити інструменти та технології нейромаркетингу в просуванні компанії; дати характеристику досліджуваного об’єкта та дослідити його маркетингове середовище; провести аналіз конкурентоспроможності об’єкту досідження; провести аналіз ефективності комунікайної складової аналізованого об’єкта; визначити рекомендації щодо застосування нейромаркетингових методів в комунікаційних стратегіях банку.. Об’єктом дослідження є АТ КБ «ПриватБанк». Предметом дослідження – є теоретико-методичні та прикладні засади удосконалення просування банку з використанням нейромаркетингових технологій, для досягнення ефективних результатів. Методи дослідження – аналіз літературних джерел, аналіз і синтез, індукції та дедукції, конкретизації та порівняння, графічний метод та узагальнення. Наукова новизна дослідження: під час написання всієї магістерської роботи розроблено аналіз ринку на якому діє ПриватБанк, проведений конкурентний аналіз банку, проаналізовано ефективність комунікаційної складової аналізованого об’єкта та визначено рекомендації, щодо застосування нейромаркетингових методів в комунікаційних стратегіях банку. Дані пропозиції допоможуть ПриватБанку стати більш конкурентоспроможним та зайняти нові позиції на ринку Практична значущість дослідження полягає в тому, що запропоновані рекомендації, щодо використання інструментарію нейромаркетингу для ефективнішого просування ПриватБанку на ринок, які сприятимуть його підвищенню конкурентоспроможності. У першому розділі визначено теоретико-методологічні засади методів та інструментарію нейромаркетингу в просуванні компанії. У другому розділі представлена інформація з аналізу ринку на якому функціонує ПриватБанк, розглянуто особливості його функціонування та досліджено його маркетингове середовище. Також розроблено конкурентний аналіз банку в порівняні його з найбільш активними конкурентами. У третьому розділі було проведено аналіз ефективності комунікайної складової аналізованого об’єкта та визначено рекомендації, щодо застосування нейромаркетингових методів в комунікаційних стратегіях банку.
The master's thesis consists of 57 pages of text, 3 chapters, 10 tables, 12 figures and a list of 53 references. Relevance of the topic. The banking services market is constantly evolving, new technologies are emerging, and there are more and more competitors trying to take their share and capture the largest possible audience. This creates a challenge for the bank to effectively promote itself in the market and maintain its competitive position. Therefore, the search for the most effective and efficient neuromarketing tools for bank promotion is a topical area of modern research today. The purpose of the master's thesis is to identify effective neuromarketing tools that can be used to promote a bank in the market in order to improve the perception and response of customers to the products and services offered. Tasks: to conduct a bibliometric analysis of the promotion of services through neuromarketing; to study the tools and technologies of neuromarketing in the promotion of the company; to characterize the object under study and study its marketing environment; to analyze the competitiveness of the object of study; to analyze the effectiveness of the communication component of the analyzed object; to determine recommendations for the use of neuromarketing methods in the communication strategies of the bank. The object of the study is the "PrivatBank". The subject of the research is the theoretical-methodological and applied principles of improving the promotion of the bank using neuromarketing technologies to achieve effective results. Research methods - analysis of literature sources, analysis and synthesis, induction and deduction, specification and comparison, graphical method and generalization. The scientific novelty of the study: during the writing of the entire master's thesis, an analysis of the market in which PrivatBank operates was developed, a competitive analysis of the bank was conducted, the effectiveness of the communication component of the analyzed object was analyzed, and recommendations for the use of neuromarketing methods in the bank's communication strategies were identified. These proposals will help PrivatBank become more competitive and take new positions in the market. The practical significance of the study lies in the fact that recommendations on the use of neuromarketing tools for more effective promotion of PrivatBank in the market, which will help it to increase its competitiveness, are proposed. The first section defines the theoretical and methodological foundations of neuromarketing methods and tools for promoting a company. The second section presents information on the analysis of the market in which PrivatBank operates, considers the peculiarities of its functioning and studies its marketing environment. A competitive analysis of the bank was also developed in comparison with its most active competitors. The third section analyzes the effectiveness of the communication component of the analyzed object and identifies recommendations for the use of neuromarketing methods in the bank's communication strategies.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Netherlands Netherlands
23
Ukraine Ukraine
1
United States United States
91
Unknown Country Unknown Country
10

Downloads

France France
1

Files

File Size Format Downloads
Hvozdetskyi _mag_rob.pdf.pdf 1,68 MB Adobe PDF 1

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.