Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94100
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Технологія розвитку сугестивної компетентності менеджерів торгівельних організацій
Authors Мрачковський, О.О.
ORCID
Keywords сугестія
менеджери торгових організацій
сугестивна компетенція
managers of trade organizations
suggestion
suggestive competence
Type Masters thesis
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94100
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Мрачковський О. О. Технологія розвитку сугестивної компетентності менеджерів торгівельних організацій : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 – психологія / наук. кер. С. О. Ніколаєнко. Суми : Сумський державний університет, 2023. 114 с.
Abstract Соціальний вплив виявляється в різних формах, проявах і механізмах. Серед різних видів психологічного впливу сугестивний є одним з фундаментальних і реалізується в процесі міжособистісного спілкування. Він є одним з найбільш універсальних явищ і пов'язаний із психікою людини. Тому, найважливішим засобом соціального впливу виступає психологічний вплив, який пронизує всі аспекти життя, незалежно від галузі діяльності, і може впливати на людину як свідомо, так і несвідомо. Сугестія, або впливове впливання на психіку та поведінку людини, важлива для менеджерів торгівельних організацій з кількох причин: підвищення продажів, покращення обслуговування клієнтів, адаптація до змін, побудова відносин, створення унікального досвіду.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1
United States United States
4

Downloads

Ukraine Ukraine
1
United States United States
7

Files

File Size Format Downloads
Mrachkovskyi_masters_thesis.pdf 1,79 MB Adobe PDF 8

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.