Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94268
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сучасні методи продажу товарів та послуг в умовах цифрової трансформації бізнесу
Authors Олондар, А.А.
ORCID
Keywords управління прибутком
конкурентоспроможність
інновації
сектор послуг
фінансовий ризик
моделі управління
financial risk
profit management
competitiveness
innovation
service sector
TikTok
management models
Type Masters thesis
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94268
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Олондар А. А. Сучасні методи продажу товарів та послуг в умовах цифрової трансформації бізнесу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Л. Г. Мельник. Суми : Сумський державний університет, 2023. 57 с.
Abstract Метою роботи є вивчення та аналіз підвищення конкурентоспроможності в секторі послуг через впровадження інноваційних підходів та розроблення рекомендацій для підприємств у цьому секторі.Для досягнення поставленої мети були сформульовані завдання роботи, зокрема: аналіз теоретичних аспектів підвищення конкурентоспроможності в секторі послуг, вплив цифровізації на розвиток сфери послуг, розробка концепції та моделей механізму просування послуг за допомогою цифрової трансформації.Об’єктом дослідження є процес впровадження інновацій у секторі послуг, а об’єктом – підприємства, що надають різноманітні послуги та прагнуть підвищити свою конкурентоспроможність через інноваційні зміни.Методи дослідження включають аналіз і синтез, статистичний аналіз, економіко-математичне моделювання, структурний та порівняльний аналіз.Наукова новизна полягає в розробці сучасної маркетингової концепції, що допоможе підвищити конкурентоспроможність підприємства.
The purpose of the work is the study and analysis of increasing competitiveness in the service sector through the implementation of innovative approaches and the development of recommendations for enterprises in this sector. To achieve the goal, the tasks of the work were formulated, in particular: analysis of theoretical aspects of increasing competitiveness in the service sector, the impact of digitalization on the development of the service sector , development of the concept and models of the mechanism for the promotion of services using digital transformation. The object of the research is the process of introducing innovations in the service sector, and the object is enterprises that provide various services and seek to increase their competitiveness through innovative changes. Research methods include analysis and synthesis, statistical analysis, economic-mathematical modeling, structural and comparative analysis. The scientific novelty consists in the development of a modern marketing concept that will help to increase the competitiveness of the enterprise.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

China China
40
Ukraine Ukraine
38
United States United States
102
Unknown Country Unknown Country
8

Downloads

China China
1
Ukraine Ukraine
190
United States United States
189

Files

File Size Format Downloads
Olondar_mag_rob.pdf 1,49 MB Adobe PDF 380

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.