Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94337
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення комплексу маркетингу для підприємства у сфері управління відходами
Authors Корощенко, В.О.
ORCID
Keywords маркетингова діяльність
marketing activity
компллекс маркетингових комунікацій
marketing communications complex
стратегія
strategy
тренди
trends
соціальні мережі
social media
діджиталізація
digitalization
Type Masters thesis
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94337
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Корощенко В. О. Удосконалення комплексу маркетингу для підприємства у сфері управління відходами : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. А. С. Росохата. Суми : Сумський державний університет, 2023. 39 с.
Abstract Кваліфікаційна робота складається з 39 сторінок тексту, 3 розділів, 1 таблиці, 6 рисунків та списку з 29 використаних джерел. Актуальність теми роботи полягає у необхідності адаптації маркетингової діяльності підприємства управління відходами, для існування та конкурентоспроможності на ринку надання послуг. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження передумов адаптації маркетингової діяльності підприємства управління відходами та розробка рекомендацій щодо її вдосконалення на прикладі ТОВ «Центр управління відходами». Завдання роботи: аналіз комплексу маркетингу ТОВ «Центр управління відходами», адаптація маркетингової діяльності ТОВ «Центр управління відходами» до умов воєнного стану, рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства з управління відходами ТОВ «Центр управління відходами». Об’єктом дослідження є аналіз маркетингової діяльності підприємства управління відходами. Методи дослідження – теоретичний метод, аналіз, синтез, спостереження, опитування, порівняння, узагальнення та статистичний аналіз. Наукова новизна дослідження: на основі рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства з управління відходами була надана стратегія для подальшого розвитку. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо ефективної маркетингової діяльності підприємства з управління відходами ТОВ «Центр управління відходами», що забезпечить посилення конкурентоспроможної позиції на ринку надання послуг. У першому розділі розглянуто теоретико-методологічні засади формування комплексу маркетингових комунікацій. У другому розділі досліджено аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Центр управління відходами». У третьому розділі представлено аналіз та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства у сфері управління відходами, а також прогнозування ефективності застосування комплексу маркетингу.
The qualification work comprises 39 pages of text, divided into 3 chapters, featuring 1 table, 6 figures, and a list of 29 cited sources. The relevance of the research lies in the necessity to adapt the marketing activities of a waste management enterprise to ensure its existence and competitiveness in the service market. The aim of the qualification work is to investigate the prerequisites for adapting the marketing activities of the waste management enterprise and develop recommendations for its improvement using the example of the LLC "Waste Management Center." The tasks of the research include analyzing the marketing complex of the LLC "Waste Management Center," adapting its marketing activities to wartime conditions, and providing recommendations for enhancing the marketing activities of the LLC "Waste Management Center." The object of the study is the analysis of the marketing activities of the waste management enterprise. The research methods include theoretical analysis, synthesis, observation, surveys, comparison, generalization, and statistical analysis. The scientific novelty of the research lies in the provision of a strategy for the further development of the waste management enterprise based on recommendations for improving its marketing activities. The practical significance of the study lies in formulating recommendations for effective marketing activities of the waste management enterprise LLC "Waste Management Center," ensuring the strengthening of its competitive position in the service market. The first chapter explores the theoretical and methodological principles of forming a complex of marketing communications. The second chapter examines the analysis of the marketing activities of the LLC "Waste Management Center." The third chapter presents the analysis and improvement of the marketing activities of the waste management enterprise, as well as forecasting the effectiveness of applying marketing strategies.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Ukraine Ukraine
19
United States United States
13

Downloads

Ukraine Ukraine
20
United States United States
33

Files

File Size Format Downloads
Koroshchenko_mag_rob.pdf.pdf 1,08 MB Adobe PDF 53

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.