Просмотр по автору Райко, Д.В.


Показаны результаты 1 - 8 из 8
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2014 Концептуальна модель автоматизованої інформаційної системи маркетингу на підприємстві Райко, Д.В.; Лебедєва, Л.Е. Article 27962031 45483642
2017 Концептуальний підхід до підготовки та проведення рекламної кампанії Райко, Д.В.; Цейтлін, Л.М.; Зацаринний, В.М. Article 77630186 42462673
2016 Маркетингове забезпечення споживацької привабливості товару промислового призначення Райко, Д.В.; Цейтлін, Л.М. Article 1051243 1610115
2015 Модель управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства Райко, Д.В.; Лебедева, Л.Е. Article 1716356835 587234331
2013 Моделювання формування складу системи «споживач – підприємство – партнер», ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодії Райко, Д.В. Article 5038742 3139418
2017 Розроблення класифікації інструментів нетрадиційних маркетингових комунікацій Райко, Д.В.; Цейтлін, Л.М.; Кириленко, В.І. Article 4267230 8626192
2010 Роль маркетингу в забезпеченні життєдіяльності промислового підприємства Райко, Д.В. Conference Papers 5794023 12106843
2015 Чинники впливу на розвиток промислового підприємства Райко, Д.В.; Цейтлін, Л.М. Article 845136 1449062