Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30375
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Моделювання формування складу системи «споживач – підприємство – партнер», ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодії |
Інші назви |
Simulation of formation of system «consumer – company – partner», the effect from its interaction and budget of information interaction Моделирование формирования системы «потребитель – предприятие – партнер», эффекта от ее взаимодействия и бюджета информационного взаимодействия |
Автори |
Райко, Д.В.
|
ORCID | |
Ключові слова |
комплекс економіко-математичних моделей комплекс экономико-математических моделей complex of economic and mathematical models система «споживач – підприємство – партнер» система «потребитель – предприятие – партнер» «consumer-enterprise-partner» system ефект від функціонування эффект от функционирования effect from functioning бюджет інформаційної взаємодії бюджет информационного взаимодействия budget of informational cooperation |
Вид документа | Стаття |
Дати випуску | 2013 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30375 |
Видавець | Сумський державний університет |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Райко, Д.В. Моделювання формування складу системи «споживач – підприємство – партнер», ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодії [Текст] / Д.В. Райко // Маркетинг і менеджмент інновацій.- 2013.- № 1.- С. 34-44. |
Короткий огляд (реферат) |
Розроблено комплекс економіко-математичних моделей до формування складу системи «споживач – підприємство – партнер» та ефекту від її функціонування, а також здійснено формування бюджету інформаційної взаємодії, яка дозволяє підприємствам здійснювати моделювання зв’язків у системі «споживач – підприємство – партнер» за критерієм максимізації прибутку, який у подальшому використовується для здійснення інформаційної взаємодії.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30375 Разработан комплекс экономико-математических моделей по формированию системы «потребитель – предприятие – партнер» и эффекта от ее функционирования,а также формированию бюджета информационного взаимодействия, который позволяет предприятиям осуществлять моделирование связей в системе «потребитель – предприятие – партнер» по критерию максимизации прибыли, который в дальнейшем используеться для осуществления информационного взаимодействия. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30375 The aim of the article is making a model concerning the formation of «consumer-enterprise-partner» system structure, effect from their interaction and the budget formation of informational cooperation of enterprise with partners and consumers, in the context of which a complex of economic and mathematical models will be offered concerning determination of enterprise, partners, consumers cooperation taking into account the competitive conditions and budget formation of the enterprise communications in the context of «consumer-enterprise-partner» system. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30375 |
Розташовується у зібраннях: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

6

1

12

6504

46729

1

1

15

1

2

463207

5038744

7401548

923162
Downloads

3

1

2

2

1

2

1

1

18

1

1

7401547

240

2675941
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Rayko D.V._Modeluvannia.pdf | 406.06 kB | Adobe PDF | 10077761 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.