Маркетинг і менеджмент інновацій : [881]

Browse by
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2017Розвиток механізмів державно-приватного партнерства у сфері природогосподарювання в умовах децентралізаціїMishenina, Natalia Viktorivna; Yarova, Inessa Yevhenivna; Mishenina, Halyna AnatoliivnaArticle346
2017Social entrepreneurship as the main resource for the regional developmentRevko, A.M.Article3719
2017Тенденции и особенности развития компаний в цифровую эпохуКораблинова, И.А.Article3319
2017Сучасні інновації у складанні і поданні корпоративної звітностіВасильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Макаренко, Інна Олександрівна; Макаренко, Инна Александровна; Makarenko, Inna OleksandrivnaArticle3230
2017Управління знаннями в системі інноваційного розвитку організаціїIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Комарницька, Г.О.Article8140
2017The role of the national identity of the trademark: the mechanism of perception of the consumerReshetnikova, G.S.Article31
2017Інновації у розвитку стратегічного менеджменту: від конкуренції до коопетиціїShvindina, Hanna OleksandrivnaArticle3730
2017Brand loyalty and fashion marketing: a case study of Romanian youthSimionescu, M.; Strielkowski, W.Article7549
2017Методичні засади оцінювання конкуренції в збутовій політиці інноваційно-активних промислових підприємств УкраїниOlefirenko, Oleh Mykhailovych; Shevliuha, Olena HennadiivnaArticle64
2017Innovative approaches in marketing studies of industrial and technology productionTielietov, Oleksandr Serhiiovych; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Nikonets, M.Article77
2017Customer satisfaction model Indsat&Deming and improving customer satisfaction index in industrial marketing (case study: Arya Control company)Aminpour, A.; Hosseini, S.J.; Sabegh, A.Z.Article97
2017Маркетингові інструменти забезпечення якості обслуговування на ринку банківських послугРешетнікова, І.Л.; Шаповалова, Е.П.Article1410
2017Local gastronomy as a prerequisite of food tourism development in the Czech RepublicKiráľová, A.; Hamarneh, I.Article1529
2017Розроблення класифікації інструментів нетрадиційних маркетингових комунікаційРайко, Д.В.; Цейтлін, Л.М.; Кириленко, В.І.Article923
2017Комплексне оцінювання адаптаційного потенціалу в системі адаптивного управління підприємств торгівліГросул, В.А.; Круглова, О.А.; Рачкован, О.Д.Article2722
2017Luxury goods and services: a comparative analysis between the markets of England and PolandKasztalska, A.M.Article2119
2017Інтегрований підхід до організації продажу в роздрібній торгівліЖегус, О.В.Article719
2017Segmentation of niche markets of meat and meat products (by the example of local market)Savytska, N.L.; Afanasieva, O.P.Article22
2017Supporting the creation and installation of regional social innovations with knowledge engineering systemKocziszky, G.; Veresne, S.M.Article36
2017Clustering in key G-7 stock market indices: an innovative approachPeker, S.; Aktan, B.; Tvaronaviciene, M.Article611