Просмотр по ключевому слову поведінка споживачів


Показаны результаты 1 - 20 из 24
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2021 Consumer Approach to the Food Waste in Selected EU Countries Becarova, K.; Nagyova, L.; Hazuchova, N.; Stavkova, J. Article 1846306283 3343513
2021 Consumer Behavior in Digital Era: Impact of COVID-19 Rahmanov, F.; Mursalov, M.; Rosokhata, Anna Serhiivna Article 152180435 1765980856
2018 Consumer behaviour at alcoholic beverages markets of Chech Republic and Slovakia: targeting consumer segments Sugrova, M.; Nagyova, L.; Hazuchova, N.; Stavkova, J. Article 194564527 636654675
2018 Consumer behaviour in innovative products purchasing process Dunska, M.; Salkovska, J.; Batraga, A.; Braslina, L. Article -937159790 -1732989993
2013 Depozit policy of banks based on behavior of consumers Krukhmal, Olena Valentynivna; Yevchenko, N.H. Conference Papers 9175313 10292795
2016 Identifying the hierarchical structure of customer complaint behaviors on the example of Iranian hotels Charsetad, P.; Vazifeh, Doost H.; Nikoomaram, H. Article 22839453 26497200
2018 Image of women's volleyball in Lithuania perceiving its customer behavior Jeseviciute-Ufartiene, L.; Skackauskiene, I. Article 76117164 100856227
2016 Involvement of an enterprise-consumer in the decision-making process: approaches, definitions, factors and structure of formation Troian, Mariia Yuriivna; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article 3038479 3090772
2018 Reflective self as an antidote to excessive consumption and the role of religion in its formation Sanko, H. Article 319653874 14983356
2024 The Relationship between Consumer Life Orientation and Panic Buying Behaviour in the COVID-19 Pandemic Process Cakirkaya, M.; Kocyigit, M. Article 40 16
2017 The impact of parents' technology readiness and their susceptibility to interpersonal influence on adolescents' participation in parental decision making to purchase technological products Dikcius, V.; Pikturniene, I.; Pakalniskiene, V.; Seimiene, E.; Kavaliauske, M.; Reardon, J. Article 18173466 23038874
2011 Theoretical Framework for the effect of gender on customer behaviour Melnyk, V. Article 19149027 24522940
2011 Tilting at windmills? Using discourse analysis to understand the attitude-behaviour gap in renewable energy conflicts Haggett, Claire; Futаk-Campbell, Beatrix Article 473454413 -700006598
2023 The use of music in e-commerce websites: An exploration of how businesses can use music to enhance the online shopping experience and improve consumer engagement and satisfaction Nazarenko, A.; Letunovska, Nataliia Yevhenivna Conference Papers 3 1
2023 Аналіз споживчих уподобань на ринку продуктів харчування Черничко, Т.В.; Гладинець, Н.Ю.; Росола, У.В. Article 66 59
2016 Використання соціометричного методу при дослідженні мотивації та поведінки споживачів Matvieieva, Yuliia Tahibekivna; Вечесенко, І.С. Conference Papers 8330053 8723419
2012 Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей Bilovodska, Olena Anatoliivna; Михайленко, Дарья Александровна Article 33757536 29270433
2010 Моделювання рівнів поведінкової реакції споживача залежно від рівня його залучення Troian, Mariia Yuriivna Conference Papers 61625451 78886860
2012 Модифицированная eCDP модель в Интернете Логинова, Ю.В. Article 6158885 6257902
2015 Нейромаркетинг як новий спосіб впливу на поведінку споживчів Спутнікова, К.Б. Conference Papers 1188445 2434463