Search


Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.

Item hits: (194)
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2010Управление товарной политикой как средство коммерциализации результатов научно-исследовательских и исследовательско-конструкторских работBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle6161
2010Формування невідчутного іміджу вищого навчального закладу як засіб забезпечення його інноваційного розвиткуBilovodska, Olena AnatoliivnaTheses86210
2010Управління товарною політикою як інструмент інноваційного розвиткуBilovodska, Olena Anatoliivna; Тарасенко, О.І.Theses133216
2010Аналіз інноваційних систем країн світуBilovodska, Olena AnatoliivnaTheses191301
2010Основні переваги використання вірусного маркетингу в системі вищої освітиBilovodska, Olena AnatoliivnaTheses150140
2010Процес формування іміджу вищих навчальних закладівBilovodska, Olena Anatoliivna; Мухоїд, С.В.Theses139118
2010Mystery Shopping як метод дослідження роздрібної мережіBilovodska, Olena Anatoliivna; Пузікова, М.В.Theses164153
2010Управління виникненням інноваційBilovodska, Olena AnatoliivnaTheses120107
2010Комерційна та соціальна реклама: особливості й порівняльний аналізBilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov OleksiivnaTheses522247
2008Теоретичні засади вибору каналів розподілуBilovodska, Olena AnatoliivnaTheses109159
2008Інноваційний потенціал як чинник підвищення конкурентоспроможності регіонуBilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena FedorivnaTheses160116
2008Підходи до розуміння поняття маркетингової стратегіїBilovodska, Olena Anatoliivna; Горбань, Н.С.Theses166157
2008Аналіз та оцінка об'єктивних маркетингових ризиків при виведенні нової продукції на ринокBilovodska, Olena Anatoliivna; Hrymailo, Olena VolodymyrivnaTheses151127
2008Застосування засобів нейролінгвістичного програмування при управлінні збутом підприємствами роздрібної торгівліBilovodska, Olena Anatoliivna; Маслова, С.П.Theses172121
2008Теоретичні підходи щодо вибору учасників маркетингового каналуBilovodska, Olena Anatoliivna; Symonenko, Mariia YuriivnaTheses126139
2008Цілі та вимоги ефективного функціонування маркетингової служби на підприємствіBilovodska, Olena Anatoliivna; Чорненко, К.О.Theses128122
2008Аналіз і оцінка суб'єктивних маркетингових ризиків при виведенні нової продукції на ринокBilovodska, Olena Anatoliivna; Гримайло, Ю.В.Theses185129
2008Першочергові кроки становлення маркетингового простору в УкраїніBilovodska, Olena Anatoliivna; Тарасенко, О.І.Theses111101
2008Розроблення, вибір та аналіз ідей впровадження на ринок нових товарівBilovodska, Olena Anatoliivna; Сухонос, Ю.І.Theses114110
2008Аналіз та оцінка маркетингової стратегії як засіб підвищення ефективності бізнесуBilovodska, Olena Anatoliivna; Кливенок, А.М.Theses169194