Search


Clear search fields
Showing results 160 to 180 of 194
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2010 Дополнительные по сравнению с законодательством трудовые и социально-бытовые льготы Bilovodska, Olena Anatoliivna; Радчук, А.М. Article 386 596
2010 Логістика : теорія та практика Bilovodska, Olena Anatoliivna; Kyslyi, Volodymyr Mykolaiovych; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Solianyk, Oksana Mykolaivna Schoolbook 15353 32518
2010 Основні переваги використання вірусного маркетингу в системі вищої освіти Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 569 589
2010 Управління виникненням інновацій Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 681 231
2010 Оптимізація витрат в управлінні збутом підприємств як засіб прийняття ефективних інноваційних рішень Bilovodska, Olena Anatoliivna Monograph 696 533
2010 Оцінка інноваційного потенціалу регіону як основа ухвалення ефективних інноваційних рішень Bilovodska, Olena Anatoliivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Hryshchenko, Olena Fedorivna Article 573 560
2010 Mystery Shopping як метод дослідження роздрібної мережі Bilovodska, Olena Anatoliivna; Пузікова, М.В. Conference Papers 622 322
2010 Оптимізація витрат в управлінні збутом ритейлу на основі застосування засобів НЛП як ефективний інструмент стійкого інноваційного розвитку підприємств роздрібної торгівлі Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 754 554
2010 Если работник допустил брак продукции: опыт машиностроительного предприятия Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 999 697
2008 Інноваційний потенціал як чинник підвищення конкурентоспроможності регіону Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Conference Papers 1379 434
2008 Аналіз підходів щодо підвищення якості продукції в Україні та за кордоном Bilovodska, Olena Anatoliivna; Тиква, І.М. Conference Papers 759 506
2008 Розроблення, вибір та аналіз ідей впровадження на ринок нових товарів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сухонос, Ю.І. Conference Papers 301 320
2008 Аналіз і оцінка суб'єктивних маркетингових ризиків при виведенні нової продукції на ринок Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гримайло, Ю.В. Conference Papers 1057 493
2008 Аналіз та оцінка об'єктивних маркетингових ризиків при виведенні нової продукції на ринок Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hrymailo, Olena Volodymyrivna Conference Papers 443 425
2008 Застосування засобів нейролінгвістичного програмування при управлінні збутом підприємствами роздрібної торгівлі Bilovodska, Olena Anatoliivna; Маслова, С.П. Conference Papers 989 465
2008 Теоретичні засади вибору каналів розподілу Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 328 381
2008 Державні закупівлі по-новому Bilovodska, Olena Anatoliivna; Мороз, Н.О. Conference Papers 830 424
2008 Управление инновационным капиталом в современной экономике Bilovodska, Olena Anatoliivna; Suiarova, Olena Oleksiivna Conference Papers 353 335
2008 Першочергові кроки становлення маркетингового простору в Україні Bilovodska, Olena Anatoliivna; Тарасенко, О.І. Conference Papers 325 320
2008 Цілі та вимоги ефективного функціонування маркетингової служби на підприємстві Bilovodska, Olena Anatoliivna; Чорненко, К.О. Conference Papers 695 364