Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37822
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оптимізація витрат в управлінні збутом підприємств як засіб прийняття ефективних інноваційних рішень
Other Titles Оптимизация затрат в управлении сбытом предприятий как средство принятия эффективных инновационных решений
Costs optimization in sales management enterprises as a means of making effective innovative solutions
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Keywords оптимізація
оптимизация
optimization
витрати
затраты
costs
управління збутом
управление сбытом
sales management
підприємства
предприятия
enterprises
інноваційні рішення
инновационные решения
innovative solutions
Type Monograph
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37822
Publisher Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ»
License
Citation Біловодська, О.А. Оптимізація витрат в управлінні збутом підприємств як засіб прийняття ефективних інноваційних рішень [Текст] / О.А. Біловодська // Механізм управління розвитком соціально-економічних систем : монографія / за заг. ред. О.В. Мартякової. – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2010. – С. 118-127.
Abstract У роботі автором визначено відповідність способу впливу елементів НЛП елементам комплексу маркетингу, виконано порівняльний аналіз значень кольорів у різних країнах та характеристику застосовуваної музики в деяких точках роздрібної торгівлі, виявлено наслідки впливу дії запахів на свідомість і стан людини. На цій основі, застосовуючи класичний метод оптимізації задач математичного нелінійного програмування, розроблено модель впровадження засобів НЛП в управління збутом підприємствами роздрібної торгівлі, що дозволяє у межах бюджету ефективно розподілити кошти на відповідні заходи НЛП.
В работе автором определено соответствие способа влияния элементов НЛП элементам комплекса маркетинга, выполнены сравнительный анализ значений цветов в разных странах и характеристика применяемой музыки в некоторых точках розничной торговли, выявлены следствия влияния действия запахов на сознание и состояние человека. На этой основе, применяя классический метод оптимизации задач математического нелинейного программирования, разработана модель внедрения средств НЛП в управление сбытом предприятиями розничной торговли, которая дает возможность в пределах бюджета эффективно распределить средства на соответствующие мероприятия НЛП.
In paper the conformity of the influence’s NLP elements way to the marketing complex elements is defined by author, the comparative analysis of the colours’s values in the different countries and the characteristic of applied music in some points of retail trade are made, consequences of the action’s influence of smells on the person’s consciousness and condition are revealed. On this basis, applying a classical method of mathematical nonlinear programming optimization, the model of means NLP introduction in sales management by the enterprises of retail trade which gives the chance to distribute effectively within the budget means for corresponding actions NLP is developed.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
7
France France
1
Germany Germany
240
Italy Italy
1
Netherlands Netherlands
7868
Poland Poland
10
Ukraine Ukraine
2399
United Kingdom United Kingdom
31470
United States United States
5135
Unknown Country Unknown Country
71

Downloads

China China
4
EU EU
1
Germany Germany
123
Poland Poland
2
Romania Romania
1
Russia Russia
10
Ukraine Ukraine
2059
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
33

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska.pdf 464,61 kB Adobe PDF 2234

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.