Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1065
Title: Концептуальні засади застосування партнерського маркетингу на промисловому підприємстві
Authors: Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Issue Year: 2008
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Тєлєтов, О.С. Концептуальні засади застосування партнерського маркетингу на промисловому підприємстві [Текст] / О.С. Тєлєтов // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2008. — №1. — С. 5-13.
Abstract: Статтю присвячено проблемам партнерського маркетингу, що в умовах трансформаційної економіки є маловивченими. Підтверджено актуальність розвитку довгострокових взаємовигідних партнерських стосунків. З цією метою створюються відповідні ланцюжки цінностей у зовнішньому середовищі, вдосконалюються стосунки всередині промислового підприємства, а також видозмінюються функції відповідних маркетингових служб. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1065
Description: This article is about insufficiently explored problems of relationship marketing in transformational economics. The topicality of development of long-run reciprocal partnership is confirmed. That is why certain chains of values are created in the external environment, labor relations are progressed in industrial enterprise and also the functions of certain marketing services are changed.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1065
Type: Article
Appears in Collections:Вісник Сумського державного університету. Економіка

Views
Other90
China7
Germany24
United Kingdom11
Iran1
Kazakhstan1
Netherlands18
Russia26
Turkey5
Ukraine60
United States33
Downloads
Other393
China4
Germany2
France1
Russia5
Ukraine88


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
1_Telet.pdf136.96 kBAdobe PDF493Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.