Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/10764
Title: Регіональні бренди в політиці просування товарів
Authors: Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Kolosok, Svitlana Ivanivna 
Issue Year: 2006
Publisher: Вид-во СумДУ
Citation: Тєлєтов, О.С. Регіональні бренди в політиці просування товарів [Текст] / О.С. Тєлєтов, С.І. Колосок // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2006. — № 1(85) — С. 84-92.
Abstract: У статті наводяться переваги використання регіональних брендів підприємствами. Проаналізовано елементи та структуру успішних брендів. Авторами було проведено дослідження процесу формування регіональних брендів та розроблення рекомендацій з їх створення. Стаття розрахована на науковців та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також буде корисною фахівцям промислових та торгових підприємств, які планують формувати бренд для продуктів або фірми. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/10764
In the article is cite advantage for using regional brands in industry. The elements and a structure of successful brand be analyzed. Authors carry out investigation of forming regional brands and work out recommendations of it’s creating. The article is count on scientists, economic specialty students, industrial and trade firms, which wants to making manufacturer brands and own-label brands. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/10764
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/10764
Type: Article
Appears in Collections:Вісник Сумського державного університету. Економіка

Views
Other78
China9
Germany5
France1
United Kingdom1
Italy2
Mexico1
Netherlands2
Poland1
Russia11
Turkey2
Ukraine43
United States30
Downloads
Other633
China12
Germany2
EU2
France7
Poland1
Romania1
Russia5
Ukraine84
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Tielietov.pdf440.96 kBAdobe PDF748Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.