Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12989
Title: Реклама як вид маніпулятивної комунікації (семантико-лінгвістичний аспект)
Authors: Kosenko, Yuliia Viktorivna
Олейнічнко, І.І.
Issue Year: 2011
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Олейніченко, I. І. Реклама як вид маніпулятивної комунікації (семантико-лінгвістичний аспект) [Текст] / I. І. Олейніченко, Ю. В. Косенко // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів факультету іноземної філології та соціальних комунікацій, Суми, 18-23 квітня, 2011р. / Відп. за вип. В.В. Опанасюк. - Суми : СумДУ, 2011. - Ч.1. - С. 54.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12989
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ІФСК)

Views
Other86
Canada1
China2
Germany11
United Kingdom12
Italy2
Morocco1
Netherlands4
Russia29
Turkey18
Ukraine52
United States75
Downloads
Other560
Belarus1
Germany3
EU1
France7
Russia4
Singapore2
Ukraine233
United States7


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
35.doc28.5 kBMicrosoft Word818Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.