Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13157
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дослідження формування творчого мислення у студентів 1 курсу |
Authors |
Sakhno, Paraskoviia Ivanivna
Івашина, В.В. |
ORCID | |
Keywords | |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13157 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Івашина, В.В. Дослідження формування творчого мислення у студентів 1 курсу [Текст] / В.В. Івашина, П.І. Сахно // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів факультету іноземної філології та соціальних комунікацій, Суми, 18-23 квітня, 2011р. / Відп. за вип. В.В. Опанасюк. - Суми : СумДУ, 2011. - Ч.1. - С. 166-168. |
Abstract |
Сучасне українське суспільство ставить завдання сформувати людину «нового покоління», яка б відмовилася від застарілих стандартів та стереотипів, людину, що здатна творчо мислити, самостійно приймати рішення, брати активну участь у житті суспільства, розв’язувати складні проблеми сьогодення. Проблема мислення цікавила людство дуже давно, цією проблемою займалися філософи, фізіологи, психологи і педагоги.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13157 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Canada
1
China
208
Côte d’Ivoire
1
France
3
Germany
209
Greece
77917
Iran
1
Ireland
4421283
Lithuania
1
Netherlands
2
Russia
24
Sweden
1
Turkey
3
Ukraine
95346378
United Arab Emirates
1
United Kingdom
45108719
United States
766012110
Unknown Country
95346376
Downloads
Belarus
1
Czechia
2
EU
3
France
29566076
Germany
210
Netherlands
18
Norway
2
Russia
623295
Spain
1
Ukraine
285409851
United Kingdom
45108720
United States
45108721
Unknown Country
95346377
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
54.doc | 33 kB | Microsoft Word | 501163277 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.