Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13632
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегії маркетингових каналів інноваційної продукції
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13632
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Біловодська, О.А. Стратегії маркетингових каналів інноваційної продукції [Текст] / О.А. Біловодська // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2011. - С. 23-24.
Abstract У сучасних умовах прискореного розвитку ринкового середовища, за яких зовнішні фактори мають надзвичайно великий вплив на роботу підприємств, гостро постають завдання розроблення та вибору ефективних стратегій. Підприємствам необхідно розробляти стратегії на усіх рівнях щодо різноманітних сфер господарювання, і це особливо стосується формування стратегій маркетингових каналів на ринку інноваційної продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13632
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
34244
France France
4
Germany Germany
157
Greece Greece
68489
Iran Iran
1
Ireland Ireland
384292
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5708
Russia Russia
14
Turkey Turkey
6
Ukraine Ukraine
1400192
United Kingdom United Kingdom
768585
United States United States
136977
Unknown Country Unknown Country
1400190
Vietnam Vietnam
1

Downloads

France France
8
Germany Germany
768583
Ireland Ireland
384294
Poland Poland
384309
Russia Russia
136977
Ukraine Ukraine
1400193
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5709
Unknown Country Unknown Country
1400191

Files

File Size Format Downloads
7.doc 38,5 kB Microsoft Word 4480265

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.