Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13883
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування стратегії входу до маркетингового середовища Німеччини для іноземних компаній
Authors Sumina, Olha Mykolaivna
Євдошенко, Б.Д.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13883
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Суміна, О. М. Формування стратегії входу до маркетингового середовища Німеччини для іноземних компаній [Текст] / О. М. Суміна, Б. Д. Євдошенко // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2011. - С. 190-191.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
3
France France
3
Germany Germany
140
Greece Greece
93578
Ireland Ireland
278732
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3983
Russia Russia
16
Slovakia Slovakia
2
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
1887393
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
951662
United States United States
5660375
Unknown Country Unknown Country
1887392

Downloads

China China
1
France France
6
Germany Germany
141
Ireland Ireland
1
Poland Poland
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
5660375
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
951660
Unknown Country Unknown Country
144

Files

File Size Format Downloads
21.doc 33 kB Microsoft Word 6612331

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.