Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14405
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Влияние маркетинга на инвестиционно-инновационные процессы
Authors Филиппков, Ю.С.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14405
Publisher Издательство СумГУ
License
Citation Филиппков, Ю. С. Влияние маркетинга на инвестиционно-инновационные процессы [Текст] / Ю. С. Филиппков // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (Суми, 6-7 травня 2010 року) / Редкол.: О.В. Прокопенко та ін. - Суми : СумДУ, 2010. - С. 283-285.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
Germany Germany
232
Greece Greece
40704
Ireland Ireland
316571
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6785
Russia Russia
9
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
1709472
United Kingdom United Kingdom
868305
United States United States
6359123
Unknown Country Unknown Country
47

Downloads

China China
1
Germany Germany
233
Ireland Ireland
158288
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
3416989
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
474856
Unknown Country Unknown Country
103

Files

File Size Format Downloads
23.doc 34,5 kB Microsoft Word 4050476

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.