Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14530
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Імператив у віртуальній рекламі
Authors Kurylo, Halyna Volodymyrivna
Бахтіна, О.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14530
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Курило, Г.В. Імператив у віртуальній рекламі [Текст] / Г.В. Курило, О. Бахтіна // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : конференція присвячена Дню науки в Україні та 60-річчю СумДУ, 21-25 квітня 2008 р. - Суми : СумДУ, 2008. - Ч.1. - С. 51.
Abstract За допомогою рекламних стимулів створюється певна концепція життя, розповсюджуються певні цінності, прищеплюється нова культура та етика. Директивні мовленнєві акти - це утворення, які характеризуються інтенцією мовця здійснювати вплив на адресата. Імперативні речення є основним граматичним способом вираження директивних мовленнєвих актів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14530
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
2
Germany Germany
248
Greece Greece
28889
Ireland Ireland
216657
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Romania Romania
1
Russia Russia
15
Singapore Singapore
5968967
Turkey Turkey
7
Ukraine Ukraine
3414184
United Kingdom United Kingdom
1716722
United States United States
11937933
Unknown Country Unknown Country
43

Downloads

China China
3
Germany Germany
249
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
5968966
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
11937933
Unknown Country Unknown Country
107

Files

File Size Format Downloads
33.pdf 176,45 kB Adobe PDF 17907261

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.