Search



Clear search fields
Showing results 1 to 9 of 9
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2001 Формування ринку екологічних товарів в Україні (перспективи та методика їх оцінки) Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article 1865845473 -1673452440
2014 Methodic foundations of the ecologically oriented consumer’s readiness analysis Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 127630256 114569719
2012 Попит на екологічні товари як ринкова можливість інноваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 2648503 4008920
2003 Екологічний маркетинг Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article 1072882663 -987464133
2012 Мотивація екологізації споживання Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 34130959 68339201
2005 Екологічний маркетинг як засіб вирішення протиріч між економічним зростанням і зниженням екодеструктивного навантаження на довкілля Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ілляшенко, Н.М.; Melnyk, Leonid Hryhorovych Conference Papers 588236130 1145457157
2012 Маркетинговий аналіз сприйняття вітчизняними споживачами екологічних характеристик продукції Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Коваленко, Яна Анатоліївна; Коваленко, Яна Анатольевна; Kovalenko, Yana Anatoliivna; Timoshova, Olha Yevhenivna Article 483063187 593140938
2001 Оценка перспектив развития Сумского рынка экологических товаров как средства разрешения эколого-экономических проблем Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Любимова Н.В., Article 98040768 237230906
2012 Екологічність як чинник конкурентоспроможності продукції Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 123817684 89235750