Search




Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 16
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2010 Інноваційний маркетинг в контексті соціально-етичного шляху розвитку бізнесу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 288713310 181698831
2010 Етапи аналізу діяльності підприємства з метою вибору оптимальної концепції ведення бізнесу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 65928202 77231175
2010 Особливості фармацевтичного маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Minko, Maryna Ihorivna Conference Papers 20236395 40702527
2010 Інновації у маркетингу – рушійна сила його еволюції Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Shypulina, Yuliia Serhiivna Article 35539945 39823490
2010 Подход к определению соответствия экологических инноваций требованиям рынка Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Shypulina, Yuliia Serhiivna Conference Papers 1688261 1774168
2010 Концепція інноваційного маркетингу як основа розвитку в інноваційній економіці Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 1502476 1870764
2010 Міжнародна інноваційна діяльність України та шляхи її розвитку Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Mitsura, Olena Oleksiivna Article 1707983733 37782233
2010 Вибір маркетингових інструментів на основі матриці позиціонування «стадія життєвого циклу товару – ціна – стадія кризи» Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 20181089 63203705
2010 Product Placement як інструмент маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Доля, Ю.А. Conference Papers 10807781 11191077
2010 Особливості комплексу маркетингових комунікацій для нових товарів Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Rosokhata, Anna Serhiivna Conference Papers 21165863 55598338