Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14723
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг святкової атрибутики
Authors Tielietov, Oleksandr Serhiiovych  
Куцомеля, М.Ю.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9977-2294
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14723
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Тєлєтов, О.С. Маркетинг святкової атрибутики [Текст] / О.С. Тєлєтов, М.Ю. Куцомеля // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 30-31.
Abstract Товари святкової атрибутики мають досить чітко визначений сегмент на ринку сезонних товарів, а відповідно їх виробники і посередники завдяки постійному проведенню досліджень та застосуванню сучасних методів і прийомів маркетингу можуть у цей час значно підвищити свої прибутки. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14723
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
7652
EU EU
1
Germany Germany
106
Greece Greece
15303
Ireland Ireland
117313
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
14
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
348112
United Kingdom United Kingdom
175970
United States United States
695118
Unknown Country Unknown Country
37

Downloads

China China
1
Germany Germany
107
Ireland Ireland
58659
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
695118
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
30606
Unknown Country Unknown Country
106

Files

File Size Format Downloads
15.pdf 496,75 kB Adobe PDF 784599

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.