Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14813
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Геодемографічна сегментація як фактор ефективної маркетингової діяльності фірми
Authors Mitsura, Olena Oleksiivna
Хоменко, Л.М.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14813
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Хоменко, Л.М. Геодемографічна сегментація як фактор ефективної маркетингової діяльності фірми [Текст] / Л.М. Хоменко, О.О. Міцура // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 123.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
54558
Germany Germany
5563901
Greece Greece
1
Iceland Iceland
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
1050051
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
9096
Russia Russia
18
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
49091226
United Kingdom United Kingdom
24563800
United States United States
147269518
Unknown Country Unknown Country
49091225

Downloads

China China
5
Germany Germany
336
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
147269517
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
276693402
Unknown Country Unknown Country
153

Files

File Size Format Downloads
65.pdf 231,81 kB Adobe PDF 423963416

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.