Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item:http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1593
Title: Категоризация оценочно-побудительной семантики в текстах-регулятивах
Authors: Чуланова, Галина Валериевна
Chulanova, Halyna Valeriivna
Чуланова, Галина Валеріївна
Keywords: рекламные тексты
рекламні тексти
Issue Year: 2008
Publisher: Издательство СумДУ
Citation: Чуланова, Г.В. Категоризация оценочно-побудительной семантики в текстах-регулятивах [Текст] / Г.В. Чуланова // Вісник Сумського державного університету. Серія Філологія. - 2008. - №1. - С. 127-133.
Abstract: В статье анализируются вопросы оязыковления оценки в рекламных текстах англоязычного дискурса. Внимание фокусируется на гетерогенной представленности прагматических интенций адресантов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1593
Description: The article deals with axiological markers in the advertisement in the English discourse. Attention is being focused on the heterogeneous means of the intended information.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1593
Type: Article
Appears in Collections:Філологічні трактати

Views
Other75
China2
Germany17
France2
Iran2
Netherlands6
Russia30
Turkey5
Ukraine52
United States40
Downloads
Other212
China2
Germany2
EU1
United Kingdom3
Kazakhstan5
Netherlands3
Russia15
Ukraine12
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
40.pdf217.16 kBAdobe PDF256Download
Show full item record Recommend this item


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.