Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16159
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Налагодження конструктивного діалогу органів студентського самоврядування з адміністрацією вищого навчального закладу
Authors Івченко, К.А.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16159
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Івченко, К.А. Налагодження конструктивного діалогу органів студентського самоврядування з адміністрацією вищого навчального закладу [Текст] / К.А. Івченко // Студентське самоврядування у ХХІ ст.: проблеми і перспективи розвитку : збірник матеріалів Всеукраїнської студентської конференції, 24-26 квітня 2009 року. - Суми : СумДУ, 2009. - С. 46-47
Abstract Органи студентського самоврядування функціонують у середовищі вищого навчального закладу і взаємопов'язані з адміністрацією та студентами, їх основна мета - забезпечення, захист прав та інтересів студентів. Співпраця з адміністацією вищого навчального закладу є невід'ємною частиною їх ефективної діяльності. Саме тому, важливим є забезпечення конструктивного діалогу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16159
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
9
France France
3
Germany Germany
337
Greece Greece
1
Ireland Ireland
57773
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
14442
Russia Russia
9
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
410177
United Kingdom United Kingdom
219532
United States United States
2925099
Unknown Country Unknown Country
100

Downloads

Canada Canada
1
China China
3
Germany Germany
338
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
410178
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3627488
Unknown Country Unknown Country
108

Files

File Size Format Downloads
18.pdf 491,48 kB Adobe PDF 4038119

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.