Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16383
Title: Структурно-семантичні особливості рекламних текстів
Authors: Medvid, Olena Mykolaivna
Шечкова, К.В.
Keywords: реклама
advertisement
Issue Year: 2011
Publisher: Вид-во СумДУ
Citation: Шечкова, К.В. Структурно-семантичні особливості рекламних текстів [Текст] / К.В. Шечкова, О.М. Медвідь // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету / Відп. за вип. Л.П.Валенкевич. — Суми : СумДУ, 2010. — Ч.ІІ. — С. 88-89.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16383
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ІФСК)

Views
Other149
United Arab Emirates1
Canada2
China2
Germany20
Denmark1
Spain1
France3
United Kingdom9
Hong Kong1
Iceland1
Netherlands4
Norway1
Russia28
Turkey3
Ukraine73
United States77
Downloads
Other152
China2
Germany2
United Kingdom1
Ukraine36
United States3


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
52.pdf488.61 kBAdobe PDF196Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.