Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16934
Title: Профіль цінністної пропозиції знаннєвих організацій: теоретичний аналіз
Authors: Верба, В.А.
Гребешкова, О.М.
Keywords: ринкова поведінка
рыночное поведение
market behavior
Issue Year: 2010
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Верба, В.А. Профіль цінністної пропозиції знаннєвих організацій: теоретичний аналіз [Текст] / В.А. Верба, О.М. Гребешкова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.35-37.
Abstract: Ураховуючи багатоваріантність організаційно-функціональних форматів не тільки ВНЗ, але, в першу чергу, консалтингових компаній, вважаємо за доцільне виділити в профілі їх ціннісної пропозиції два рівні: універсальний («продуктовий») та індивідуальний («репутаційний»). Доцільність такого підходу зумовлена сучасною моделлю ціннісної пропозиції, що ґрунтується на концепції комплексного рішення та зводиться до трьох атрибутивних характеристик останньої (атрибутах продукту, атрибутах сервісу, атрибутах бренду). При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16934
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16934
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other31
China2
Germany8
France8
United Kingdom1
Netherlands3
Norway1
Russia13
Turkey3
Ukraine21
United States17
Downloads
Other144
Germany2
Ukraine8
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
10.doc34.5 kBMicrosoft Word156Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.