Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16997
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль інструментів маркетингу у формуванні попиту на нову спеціальність
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords маркетинг освітніх послуг
маркетинг образовательных услуг
marketing of educational services
управління інноваційною діяльністю
управление инновационной деятельностью
management innovation
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16997
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Ілляшенко, С.М. Роль інструментів маркетингу у формуванні попиту на нову спеціальність [Текст] / С.М. Ілляшенко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С. 101-103.
Abstract Без комплексного застосування інструментарію сучасного маркетингу на успіх в освітній діяльності сподіватися марно. Його роль буде лише посилюватися, концепція маркетингу повинна бути покладена в основу діяльності сучасного ВНЗ. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16997
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
China China
6
Germany Germany
1771842
Greece Greece
39516
Ireland Ireland
27637201
Japan Japan
-1444230187
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
18
Turkey Turkey
24
Ukraine Ukraine
264012888
United Kingdom United Kingdom
132019615
United States United States
651770740
Unknown Country Unknown Country
264012887

Downloads

China China
6
Germany Germany
279
Ireland Ireland
1771846
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
-1444230188
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
651770739
Unknown Country Unknown Country
157

Files

File Size Format Downloads
37.pdf 102.98 kB Adobe PDF -790687159

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.