Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17021
Title: Структура бренду промислового підприємства
Authors: Івашова, Н.В.
Keywords: промисловий бренд
промышленный бренд
industrial brand
бренд підприємства
бренд предприятия
brand enterprises
Issue Year: 2010
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Івашова, Н.В. Структура бренду промислового підприємства [Текст] / Н.В. Івашова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.99-101.
Abstract: Проведений аналіз наукових публікацій виявив, що існуючі моделі створення брендів не враховують специфіки промислового маркетингу і потребують певної адаптації та уточнення. Тому нами запропоновано розглядати перелік складових елементів бренду підприємства, що виготовляє продукцію промислового призначення, на основі визначення джерел асоціацій бренду з точки зору сприйняття його споживачами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17021
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17021
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other45
China5
Germany7
EU2
France3
United Kingdom1
Moldova1
Netherlands4
Poland2
Russia23
Turkey7
Ukraine65
United States18
Downloads
Other148
China9
Germany2
EU2
Moldova2
Russia1
Ukraine22


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
36.pdf116.88 kBAdobe PDF186Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.