Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17037
Title: Напрямки розвитку фармацевтичного маркетингу в Україні
Authors: Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Minko, Maryna Ihorivna
Keywords: фармацевтичний маркетинг
фармацевтический маркетинг
pharmaceutical marketing
товарна політика
товарная политика
commodity policy
цінова політика
ценовая политика
pricing policy
збутова політика
сбытовая политика
sales policy
Issue Year: 2010
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Ілляшенко, Н.С. Напрямки розвитку фармацевтичного маркетингу в Україні [Текст] / Н.С. Ілляшенко, М.І. Мінько // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.103-105.
Abstract: В умовах ринкового господарювання фармацевтична галузь входить в п’ятірку найбільш прибуткових галузей світової економіки. При цьому фармацевтичний ринок України відноситься до тих, що розвиваються і українські компанії поки що займаються малобюджетним маркетингом. Запропоновано напрямки розвитку фармацевтичного маркетингу у розрізі його комплексу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17037
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17037
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other91
China3
Germany8
Moldova1
Netherlands4
Russia20
Turkey17
Ukraine64
United States41
Downloads
Other169
China4
Germany2
EU1
Ukraine24


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
38.pdf118.68 kBAdobe PDF200Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.