Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17082
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості проведення фокус-групового дослідження політичних вподобань респондентів
Authors Karpishchenko, Maryna Yuriivna
ORCID
Keywords політичний маркетинг
политический маркетинг
political marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17082
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Карпіщенко, М.Ю. Особливості проведення фокус-групового дослідження політичних вподобань респондентів [Текст] / М.Ю. Карпіщенко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.105-107.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
China China
21
France France
1
Germany Germany
3907
Greece Greece
34059
Iran Iran
1
Ireland Ireland
162480
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6151673
Russia Russia
23
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
6151671
United Kingdom United Kingdom
551652
United States United States
3238315
Unknown Country Unknown Country
1080598

Downloads

China China
3
Germany Germany
162479
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
324959
Ukraine Ukraine
6151672
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
551650
Unknown Country Unknown Country
249

Files

File Size Format Downloads
39.pdf 109,21 kB Adobe PDF 7191014

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.