Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17105
Title: Маркетинговий менеджмент зовнішньо-економічних зв'язків молокопереробних підприємств України
Authors: Комарницький, І.М.
Цар, Г.В.
Keywords: молокопереробне підприємство
молокоперерабатывающее предприятие
milk business
молокопереробна продукція
молокоперерабатывающая продукция
milk products
Issue Year: 2010
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Комарницький, І.М. Маркетинговий менеджмент зовнішньо-економічних зв'язків молокопереробних підприємств України [Текст] / І.М. Комарницький, Г.В. Цар // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.119-121.
Abstract: Для вирішення проблеми виходу національних підприємств-виробників на міжнародні ринки наші рекомендації полягають у наступному, а саме: в удосконаленні маркетингового менеджменту, створенні Управління маркетингу зовнішньо-економічних зв’язків молокопереробних підприємств України, основним завданням якого є проведення маркетингових досліджень на міжнародних ринках, здійснення аналізу на основі проведених досліджень, сприяння виходу на перспективні зовнішні ринки молокопереробних підприємств України та закріплення на них. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17105
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17105
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other79
China3
Germany7
France6
Iran3
Italy1
Netherlands1
Russia18
Turkey4
Ukraine40
United States14
Downloads
Other310
China3
Germany2
France1
Ukraine15


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
45.pdf122.5 kBAdobe PDF331Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.