Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17153
Title: Role of marketing in business
Authors: Hladchenko, Oksana Robertivna
Grymailo, E.
Issue Year: 2009
Publisher: Вид-во СумДУ
Citation: Grymailo, E. Role of marketing in business [Текст] / E. Grymailo, O.R. Gladchenko // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : 20-25 квітня 2009 року / Відп. за вип. Л.П. Валенкевич. - Суми : СумДУ, 2009. - Ч.3. - С. 168.
Abstract: Paper is devoted the role of marketing in business. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17153
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17153
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ІФСК)

Views
Other64
China3
Germany7
United Kingdom1
Iran1
Netherlands5
Pakistan1
Russia20
Turkey3
Ukraine9
United States18
Downloads
Other121
China3
Germany2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
113.pdf144.65 kBAdobe PDF126Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.