Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17364
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Пошук оптимальної моделі нового товару
Authors Nahornyi, Yevhen Ihorovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0756-8398
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17364
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Нагорний, Є.I. Пошук оптимальної моделі нового товару [Текст] / Є.I. Нагорний // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.152-154.
Abstract Кожен товар складається з певної кількості атрибутів, які у свою чергу визначаються його інженерними характеристиками. Завдання підприємця знайти ці атрибути, та спроектувати такі параметри інженерних характеристик, які б максимально задовольняли потребам споживачів. Всі можливі комбінації параметрів інженерних характеристик для пошуку оптимальної моделі товару, можна виконати за допомогою механізму маркетингового тестування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17364
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
10
Germany Germany
335
Greece Greece
19601
Ireland Ireland
75120
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
17
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
509493
United Kingdom United Kingdom
261280
United States United States
150239
Unknown Country Unknown Country
67

Downloads

China China
3
France France
1
Germany Germany
336
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1016168
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1016168
Unknown Country Unknown Country
287

Files

File Size Format Downloads
60.pdf 153,77 kB Adobe PDF 2032965

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.