Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17713
Title: Особливості використання американського та британського сленгу (на матеріалі рекламного дискурсу)
Authors: Духно, С.В.
Keywords: рекламний текст
рекламный текст
promotional text
сленг
slang
Issue Year: 2010
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Духно, С.В. Особливості використання американського та британського сленгу (на матеріалі рекламного дискурсу) [Текст] / С.В. Духно; наук. кер. Ю.В. Косенко // Перекладацькі інновації : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Суми, 25-27 листопада 2010 р. / Ред. кол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова та ін. — Суми : СумДУ, 2010. — С. 46-47.
Abstract: Об'єктом наукового аналізу є сфери й закони функціонування сленгу в сучасній англійській мові, а саме в аспекті рекламного простору. Сленг як субмова зараз дуже активно оновлюється, розширює коло свого існування, спостерігається зв'язок сленгу з іншими субмовами, з мовою літературною, що часто поповнюється новими лексичними одиницями за рахунок сленгізмів, які за певних обставин втратили свої специфічні властивості. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17713
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17713
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ІФСК)

Views
Other143
Canada1
China3
Germany7
Spain1
France2
United Kingdom7
Hong Kong1
Italy6
Morocco2
Netherlands1
Poland2
Russia35
Sweden1
Turkey20
Ukraine53
United States89
Downloads
Other189
China4
Germany2
EU1
France5
United Kingdom1
Italy1
Norway1
Poland4
Romania1
Russia8
Singapore1
Ukraine178
United States4


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Dukhno.pdf185.22 kBAdobe PDF256Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.