Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item:http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17713
Title: Особливості використання американського та британського сленгу (на матеріалі рекламного дискурсу)
Authors: Духно, С.В.
Keywords: рекламний текст
рекламный текст
promotional text
сленг
slang
Issue Year: 2010
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Духно, С.В. Особливості використання американського та британського сленгу (на матеріалі рекламного дискурсу) [Текст] / С.В. Духно; наук. кер. Ю.В. Косенко // Перекладацькі інновації : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Суми, 25-27 листопада 2010 р. / Ред. кол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова та ін. — Суми : СумДУ, 2010. — С. 46-47.
Abstract: Об'єктом наукового аналізу є сфери й закони функціонування сленгу в сучасній англійській мові, а саме в аспекті рекламного простору. Сленг як субмова зараз дуже активно оновлюється, розширює коло свого існування, спостерігається зв'язок сленгу з іншими субмовами, з мовою літературною, що часто поповнюється новими лексичними одиницями за рахунок сленгізмів, які за певних обставин втратили свої специфічні властивості. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17713
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17713
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ІФСК)

Views
Other134
Canada1
China3
Germany7
Spain1
France1
United Kingdom6
Hong Kong1
Italy4
Morocco2
Netherlands1
Poland2
Russia35
Sweden1
Turkey20
Ukraine50
United States57
Downloads
Other159
China4
Germany2
EU1
France4
Norway1
Poland4
Russia5
Ukraine123
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Dukhno.pdf185.22 kBAdobe PDF160Download
Show full item record Recommend this item


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.