Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17944
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Емоційне становлення як регулятор процесу пізнання
Authors Kuzikova, Svitlana Borysivna  
Жаловага, В.О.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-2574-9985
Keywords емоції
эмоции
emotions
процеси пізнання
процессы познания
learning process
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17944
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Жаловага, В. Емоційне становлення як регулятор процесу пізнання [Текст] / В. Жаловага, С.Б. Кузікова // Молодь в освіті : матеріали науково-методичної конференції / Ред. кол.: Н.Д. Світайло, Л.М. Кудояр, В.П. Павленко, Л.С. Радько. - Суми : СумДУ, 2009. - С. 58-61.
Abstract У роботі доведено, що найкращим каталізатором підвищення емоційності занять є застосування у викладацькій практиці гуманістичної психології навчання, яка базується на забезпеченні співробітництва у прийнятті рішень між усіма учасниками навчального процесу; наданні можливостей для довільного вибору, творчого і радісного навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17944
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

China China
1
France France
4
Germany Germany
26804071
Greece Greece
129702
Iran Iran
1
Ireland Ireland
3620541
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
18
Sweden Sweden
1080125
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
45816
United Kingdom United Kingdom
1454862066
United States United States
1619668913
Unknown Country Unknown Country
49023

Downloads

China China
4
EU EU
1
France France
133077531
Germany Germany
279
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
1619668913
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1619668913
Unknown Country Unknown Country
126

Files

File Size Format Downloads
24.pdf 1,02 MB Adobe PDF -922551524

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.