Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18012
Title: Графові моделі як засіб наочності при вивченні математики
Authors: Попов, В.М.
Keywords: вивчення математики
изучение математики
learning mathematics
Issue Year: 2009
Publisher: Вид-во СумГУ
Citation: Попов, В.М. Графові моделі як засіб наочності при вивченні математики [Текст] / В.М. Попов // Методологія викладання математичних дисциплін для нематематичних спеціальностей у сучасних умовах : Тези доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції (Суми, 16-18 грудня 2009 року) / Ред. кол.: К.М. Левківський, В.О. Ячменьов. — Суми : СумДУ, 2009. — С. 71-73.
Abstract: Використання графових моделей, які "беруть" на себе частину інформації, виділяють і звільняють від словесного обрамлення основні елементи і їхні відносини в умові завдання або в міркуванні, допомогать у ряді випадків зосередити увагу студента на головному, приводять до економії оперативної пам'яті, до більш спрямованої і раціональної оргаізації мислення. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18012
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18012
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ТеСЕТ)

Views
Other76
China2
Germany8
France2
United Kingdom1
Netherlands4
Russia28
Turkey2
Ukraine34
United States50
Downloads
Other165
China11
Germany2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
34.pdf761.83 kBAdobe PDF178Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.