Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18031
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Диференційоване застосування завдань на дослідження у процесі навчання математики
Authors Чашечникова, О.С.
Чухрай, З.Б.
ORCID
Keywords навчання математики
обучение математике
teaching mathematics
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18031
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Чашечникова, О.С. Диференційоване застосування завдань на дослідження у процесі навчання математики [Текст] / О.С. Чашечникова, З.Б. Чухрай // Методологія викладання математичних дисциплін для нематематичних спеціальностей у сучасних умовах : Тези доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції (Суми, 16-18 грудня 2009 року) / Ред. кол.: К.М. Левківський, В.О. Ячменьов. — Суми : СумДУ, 2009. — С. 88-90.
Abstract В контексті нашого дослідження рівневу диференціацію розглядаємо як сукупність прийомів та методів навчання, що використовуються для забезпечення досягнення студентами та учнями оптимально важливого для них рівня знань на основі врахування індивідуальних можливостей; як складова розвитку дослідницьких здібностей студентів та учнів у процесі навчання математики. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18031
Appears in Collections: Наукові видання (ТеСЕТ)

Views

China China
2
EU EU
1
France France
3
Germany Germany
4136974
Greece Greece
1
Ireland Ireland
950670
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
114924
Russia Russia
18
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
32267637
United Kingdom United Kingdom
13527603
United States United States
180058553
Unknown Country Unknown Country
32267636

Downloads

China China
5
Germany Germany
571
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
180058552
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
13527601
Unknown Country Unknown Country
115

Files

File Size Format Downloads
43.pdf 811,89 kB Adobe PDF 193586847

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.