Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18189
Title: Навчально-виховний процес як об'єкт педагогічної експертизи
Authors: Галімова, І.В.
Keywords: навчальний процес
учебный процесс
learning process
педагогічна експертиза
педагогическая экспертиза
pedagogical expertise
Issue Year: 2009
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Галімова, І.В. Навчально-виховний процес як об'єкт педагогічної експертизи [Текст] / І.В. Галімова // Молодь в освіті : матеріали науково-методичної конференції / Ред. кол.: Н.Д. Світайло, Л.М. Кудояр, В.П. Павленко, Л.С. Радько. — Суми : СумДУ, 2009. — С. 87-88.
Abstract: Характерною ознакою якості організації навчально-виховного процесу вищого навчального закладу є забезпечення високого рівня творчих вимог та комфортного психологічного клімату між суб'єктами освітньої діяльності - студентами, викладачами, адміністрацією. Отже, з метою вдосконалення навчально-виховного процесу вищого закладу освіти необхідно провести аналіз цілого комплексу показників, що підлягають оцінці. Кожен показник має не лише кількісну, але і якісну характеристику, що дозволяє його вимірювати. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18189
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18189
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ІФСК)

Views
Other34
China2
Germany8
France3
Italy1
Netherlands5
Russia11
Turkey21
Ukraine19
United States25
Downloads
Other106
China4
Germany2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
33.pdf501.71 kBAdobe PDF112Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.