Browsing Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) by Issue Date


Showing results 961 to 980 of 1498
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Результаты моделирования процесса управления проектами Мазурин, Э.Б.; Лапушкин, И.И.; Лазарев, А.Л. Article 58421195 79775415
2014 Системний підхід до маркетингового дослідження регіонального товарного ринку м’яса та м’ясопродуктів Афанасьєва, О.П. Article -229001471 54577092
2014 Resource potential of ukrainian agricultural sector and its implementation Koval, L.M. Article 1756984958 -1106123312
2014 Роль маркетингових досліджень в управлінні машинобудівними підприємствами Нянько, В.М. Article 11647327 14981724
2014 Маркетингове дослідження якості медичних послуг Аль Каравані, Б.Т. Article 31849388 31849495
2014 Оптимизационный подход к обеспечению региональной экологической безопасности Каменева, Н.В. Article 16657007 11818678
2014 Characteristics and criticism of conventional eco- and environmental economics models Karajz, S. Article -122848806 1553722704
2014 Implementation of the Rio conventions in framework of national sustainable development policy in Ukraine Zharova, L.V.; Khlobystov, I.V.; Eremeeva, N.V. Article 212881647 171438682
2014 Rating tendencies of the innovative development prognostication system at the industrial enterprise Rosokhata, A.S. Article 2103575355 -351625082
2014 Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления Шубин, А.А.; Митяева, Т.Л. Article 240819060 249776982
2014 Economic expansion of the European Renewable energy market in case of European Union law Bilotskiy, S.D.; Danylova, N.V. Article 10518531 13062989
2014 Засоби забезпечення раціонального асортименту продукції Яковлєв, А.І.; Ларка, Л.С. Article 8040805 9249221
2014 Роль інновацій у нарощенні вартості українських підприємств Zakharkin, Oleksii Oleksandrovych Article 190730986 81487133
2014 Методичний підхід до оцінки рентабельності логістичного ланцюга фінансування обігового капіталу підприємств Колодізєва, С.О.; Мовчан, О.В. Article -2055165255 -1922456545
2014 Stakeholder’s expectations and objectives of the sport club in the context of marketing activities Kowalski, S. Article 4338196 4423241
2014 The elements of innovative management in a financially sustainable development of industrial enterprises Yeletskyh, S.Ya. Article 343451404 780441706
2014 Упаковка як об'єкт інноваційного маркетингу Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Шатова, В.М. Article 2045287313 -387495177
2014 Особливості формування економічної ефективності діяльності вітчизняних підприємств-виробників органічної продукції Кропивко, Д.С. Article 51609351 16588292
2014 Future development of focus group method in marketing system Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Fomenko, D.V. Article -188209366 -84589857
2014 Дослідження та перспективи розвитку туристичного бренда України Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Зарубіна, В.В.; Тімашова, О.Є. Article 1641739016 -127315501